اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: دشمن در تلاش است نا امیدی و یاس را در جامعه القاء کند تا انتخابات پیش رو را کم رنگ نماید ولی با لطف خدای متعال و با هوشیاری و بیداری مسئولین، دشمنان مثل همیشه ناکام خواهند ماند.

علی اکبر گروسی افزود: مردم به اهمیت انتخابات و اوضاع حساس کشور واقف هستند و ماهیت جریانهای ضد انقلاب و معاند و مکر آنها را می شناسند و فریب دشمن را نخواهند خورد و با حضور پر رنگ خود دشمنان را ناامید ومکرشان را خنثی خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: هیاتهای نظارت بر انتخابات کارها و وظایف خود را به درستی و با دقت انجام می دهند و همگی ما می بایست کمک کنیم تا انتخاباتی سالم، قانونی و شرعی داشته باشیم و افراد صالح و شایسته و مورد اعتماد مردم انتخاب شوند.

رئیس کل دادگستری استان به نقش مهم فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی یک اقیانوس بیکران است که هم تهدیدات زیادی دارد و هم فرصتهای خوبی، ما باید در این فضا حضور داشته باشیم و با جو رسانه ای منفی دشمن مقابله کنیم و فضای مجازی را به نفع خودمان بچرخانیم و تمام ناهنجاریها و فضا سازیهای منفی دشمن در این فضا را از اثر بیاندازیم، این امر مگر با همدلی و همکاری موثر همه مردم و مسئولین میسور نخواهد بود.

وی افزود: باید رسانه های بدون مجوز و غیر مجاز رصد و از فعالیت غیر قانونی آنها جلوگیری شود چرا که بسیاری از بی اخلاقی ها و ناهنجاری ها از این رسانه ها منتشر می شود.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه صحبتهای خود قانون را فصل الخطاب خواند و از همه داوطلبان و نامزدها و کاندیدها خواست تا مطیع قانون باشند و فقط در چارچوب قانون حرکت کنند.

گروسی در پایان صحبت های خود تاکید کرد: انتخابات مال مردم و برای آنهاست و مشارکت بالای مردم در انتخابات یعنی مردم سالاری دینی در کشور، لذا ایجاد  امیدواری و علاقه در مردم تاثیر مهمی در  مشارکت  و انتخاب کاندیدای اصلح توسط مردم دارد.

شایان ذکر است در این جلسه اعضاء حاضر به بیان نکته نظرات ودیدگاههای خود پرداختند و نهایتاً جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست