اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  از ابتدای سال جاری دو هزار و ۵٠ کیسه سیمان احتکاری در شهرهای مختلف آذربایجان غربی به ارزش ٧٧۵ میلیون ریال کشف و توقیف شده است.

با توجه به افزایش قیمت سیمان و آغاز فصل ساخت وساز، احتکار این نوع از مصالح ساختمانی در گوشه و کنار استان آذربایجان غربی شنیده می شود.

 اخیرا، فرمانده انتظامی سلماس از کشف سیمان احتکار شده به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال در انباری در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از انبار مکشوفه مقدار ۴۷ تن و ۵۰۰ کیلو شامل ۹۵۰ پاکت سیمان ۵۰ کیلویی خاکستری کشف کردند.

سرهنگ فتح الهی بیان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد.

پیشتر نیز در شاهین دژ در پی بازدیدهای انجام شده از سوی بازرسان صمت از واحدهای صنفی توزیع مصالح ساختمان در این شهرستان ۸۰۰ کیسه سیمان خاکستری تیپ یک احتکار شده که در یکی از انبارها کشف شد.

برای واحد صنفی خاطی پرونده تخلف صنفی احتکار به ارزش بیش از ۱۹۲ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

در بوکان نیز رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان بوکان از کشف ١٣٠٠ کیسه سیمان احتکار شده در یکی از انبارهای شهرستان خبر داد و گفت: بازرسان اداره صمت در اسرع وقت در محل حاضر و پس از بررسی مقدار سیمان احتکار شده، انبار مذکور را تا تعیین تکلیف قانونی پلمپ کردند.

به گفته محمد صالح زندش؛ این پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۳۰۳ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست