اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: نحوه برخورداری کارکنان قرارداد کار معین از مزایای مربوط به مناطق عملیاتی مشخص شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی ضمن اعلام این خبر گفت: با پیگیری های جناب آقای شهریاری استاندار محترم آذربایجان غربی و دستور ایشان به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای انجام اقدامات تکمیلی جهت عملیاتی کردن موضوع و پس از برگزاری جلسات مشترک  با کارشناسان و مدیران سازمان  برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور

خوشبختانه ۲۲ اسفند بخشنامه مربوط به نحوه برخورداری کارکنان قرارداد معین از طرف معاون محترم  رئیس جمهور و  رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

ناصر حضرتی پر تاکید کرد بر اساس بخشنامه ابلاغی فوق العاده مناطق عملیاتی موضوع ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه برای نیروهای قرارداد کار معین نیز به صورت ضریبی از حقوق ثابت و بر حسب مدارک تحصیلی محاسبه و در احکام کارگزینی آنان اعمال خواهد گردید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد جزئیات این بخشنامه  فردا (بیست و سوم اسفندماه) به همه دستگاههای اجرایی استان ابلاغ خواهد شد.

لازم به ذکر است امتیازات مربوط به فوق العاده مناطق عملیاتی در محدوده شهرستانهای اعلام شده برای کارکنان رسمی و پیمانی از چند ماه پیش اجرایی شده بود که با صدور  مجوز از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور برای کارکنان قرارداد کار معین نیز اعمال و حقوق این قشر از کارکنان محترم دولت ترمیم خواهد گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست