اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی، از نصب بیش از۸۷۰۰ انشعاب گاز در استان طی سال جاری خبرداد.

خلیل اکبری، در گفت و گو باایسنا بیان اینکه در سال جاری ۶۱۱ هزار و ۶۲۷ کیلومتر شبکه‌گذاری جهت تزریق گاز را از امور مهندسی تحویل گرفتیم، گفت: طی امسال همچنین ۸۷۱۳ مورد انشعاب نصب شده و ۳۱ هزار و ۵۸ مورد اشتراک‌پذیری شهری و روستایی انجام پذیرفته که بیشترین آنها با ۶۲۳۳ مورد در میاندوآب بوده است.

وی یکی از مهم‌ترین اقدامات واحد بهره‌برداری شهرستان‌ها در سال ۹۸، میانگین وصول ۸۶ درصدی مطالبات شرکت گاز بود و نسبت به سال گذشته که طی آن ۸۲ درصد مطالبات ما وصول شده بود، وضعیت بهتر و رضایتمندتری داشتیم.

وی تاکید کرد: آذربایجان‌غربی در میان شرکت‌های گاز استانی، وضعیت متوسط رو به بالایی دارد و از این نظر عملکردمان خوب بوده است.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی در ادامه به اخذ مجوز برای طراحی، نظارت، نصب انشعاب و شبکه‌گذاری خطوط زیر ۵۰۰ متر از سوی واحد بهره‌برداری‌های شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی اشاره کرد و افزود: این مجوز مطابق دستور مدیرعامل شرکت گاز استان و در مجموع به طول ۲۳ کیلومتر اجرا شد.

اکبری با اعلام اینکه واحد بهره‌برداری شهرستان‌ها در سال‌جاری برخی پیمان‌سپاری‌ها را نیز علیرغم آنکه وظیفه ذاتی آن نبوده، انجام داده است، اظهار کرد: ۱۰ مورد پیمان متوسط در بخش تعمیرات و نگهداری شبکه، ۱۲ مورد پیمان متوسط جهت نصب انشعابات که ۵ مورد آن در دست اجراست، یک مورد پیمان عمده در بخش تعمیرات و نگهداری و همچنین ۱۶ مورد پیمان خدمات امداد و کنتورخوانی مطابق بخشنامه طرح طبقه‌بندی مشاغل گرفته شده است.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با اشاره به در دستور کار قرار دادن اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، حسب تاکید مدیرعامل شرکت گاز استان، گفت: اجرای این طرح با سختی و دشواری زیادی همراه بود که با همکاری واحدهای امور قراردادها و امور مالی اجرایی شد و اکنون حقوق پرسنل مطابق این قانون پرداخت می‌شود.

وی همچنین در خصوص افت فشار گاز شهرستان‌های پیرانشهر، خوی و سلماس در پیک مصرف زمستان ۹۸، اظهار کرد: گاز شهرستان‌های خوی و سلماس بدلیل برخی اختلالاتی که در خط انتقال صادراتی گاز انجام گرفت، بروز پیدا کرد و گاز پیرانشهر هم در پی عدم اتمام پروژه خط تغذیه گاز این شهرستان که بخاطر وجود معارض ملکی هنوز به پایان نرسیده است، اتفاق افتاد.

اکبری تاکید کرد: پرسنل گاز این شهرستان‌ها با نصب اسپول‌ها در خطوط تقلیل فشار TBS و CGS با هماهنگی قبلی خطوط انتقال شمال و شمالغرب کشور و نیز اولویت‌بندی مشترکین جزء نسبت به عمده، با هماهنگی واحد اندازه‌گیری و توزیع گاز و متعاقبا دیسپچینگ کشور، شاهد استمرار گازرسانی به بخش خانگی در این ۳ شهرستان بودیم.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز استان درباره جمع‌آوری اطلاعات مشترکین در راستای اجرای طرح حذف قبوض کاغذی نیز اعلام کرد: طی این طرح، کدپستی مشترکین در راستای اجرای GIS و نیز تلفن همراه و ثابت پیرو حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شد که در مجموعِ ۱۶ شهرستان آذربایجان‌غربی به جز مرکز استان، اطلاعات ۹۵ درصد مشترکین جمع‌آوری شد.

وی یادآور شد: برای آنکه مطمئن شویم پیامک قبوض به مشترکین می‌رسد، فعلا همزمان با پیامک، قبوض کاغذی نیز به مشترکین ارسال می‌گردد.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین درباره اقدامات صورت گرفته در نواحی شرکت گاز جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا، گفت: علاوه بر آنکه اخیرا از سوی واحد رفاهی و اجتماعی، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده تهیه و به تمامی شهرستان‌ها ارسال شد، پیشتر نیز برخی از نواحی راسا وارد عمل شده و نسبت به خرید اقلام بهداشتی و ضدعفونی ساختمان نواحی شرکت گاز اقدام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست