اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : آئین استانی غنچه ها و شکوفه ها به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در دبستان شهید جهانی ارومیه برگزار شد.

ابراهیم محمدی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آئین شکوفه ها و غنچه های آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۷ گفت: امروز صاحب نظران تعلیم و تربیت براین باورند که کانون اصلی تعلیم و تربیت در مدرسه است و ورودی این کانون بچه ها هستند اگر بخواهیم جامعه شاداب و پویا داشته باشیم به کودکان آن جامعه باید توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه مدرسه محلی صرف برای آموزه های علمی نیست گفت: مدرسه کانون اصلی تربیت توام با آموزه های علمی و دینی است و در این اصل زمانی موفق خواهیم شد که اولیا نیز با اولیای اموزش همراه باشند.

محمدی با بیان اینکه خانواده از ارکان اصلی و تاثیرگذار در تربیت فرزندان است تصریح کرد: خانواده ها با هدف زندگی شاد و امیدوار به تربیت بچه ها بپردازند.

همچنین اشرف نجف آباد مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه نیز در آیین شکوفه ها و غنچه ها در مدرسه شهید جهانی با بیان اینکه برای معلم و دانش آموز تمام روزها،اول مهر است ،همه جا مدرسه و هرجا و هرچیز درسی برای آموختن است افزود: اجرای پروژه مهر ایجاد تحولی نوین در نگرش دانش آموزان است بطوری که مناسب ترین شرایط تحصیل آنان را تضمین و فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان سال اول ابتدایی و جشن غنچه ها ویژه تمامی نو آموزان بوده تصریح کرد: هدف از برگزاری جشن شکوفه ها ،که با حضور کلاس اولی ها برگزار می شود،آماده سازی دانش آموزان پایه اول ابتدایی،آشنایی آنان با فضای مدرسه و ساعاتی در کنار معلم و حضور در کلاس درس است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه اظهار کرد: ماه مهر امسال با مهر امام حسین (ع) آغاز می شود ، مدیران باید به نوعی برنامه ریزی کنند که مهر تعلیم و تربیت با مهر حسین (ع) پیوند بخورد، همچنین برنامه ریزی برای عزاداری با توجه به اقتضائات سنی و جنسیتی کودکان و نوجوانان ،تحلیل فلسفه قیام حسین(ع) ؛ایجاد شور و شعور حسینی در دانش آموزان با همکاری اولیا و مربیان مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست