اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۸ سال دفاع مقدس تمام معادلات جنگی دنیا را به هم ریخت. 
 
امیر سرتیپ علی حاجیلو در مراسم رژه نیروهای مسلح که در ارومیه برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود: ۸ سال دفاع مقدس تمام معادلات جنگی دنیا را به هم ریخت و کانون جدیدی  را  در تفکر عملیاتی و نظامی  به دنیا نشان داد.
 
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نشان دهنده حماسه عظیم ملت و نیروهای مسلح ایران در مقابل دشمنان  است تصریح کرد: این هفته یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای تجدید شناخت و شناساندن اراده و ایستادگی نیروهای مسلح و مردم به نسل آینده است. 
 
وی با تاکید به اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس تجربه مقاومت،ایثار وشهادت، بازدارندگی دشمن و توسعه پایدار حاصل شد خاطر نشان کرد: دفاع مقدس فرصت خود باوری ، عزت، حرکت و بالندگی را برای ایران اسلامی به بار آورد. 
 
امیر سرتیپ حاجیلو ادامه داد: در کنار تجارب گرانقدر که در طول این ۸ سال حاصل شد، اکنون وحدت و یکپارچگی نیرو های مسلح و مردم در مقابل دشمنان در کنار ولایت محوری، معنویت گرایی و سلحشوری هرگونه ابتکار عمل را از دشمنان گرفته است. 
 
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور در حال حاضر در بهترین شرایط آمادگی و یکپارچگی قرار دارند افزود: اقتدار، آمادگی، و توان نظامی کنونی که نیروهای مسلح کشور دارند در طول تاریخ سابقه نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست