اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :   رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهری الزامی است.

ناصر سعید آبادی تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از گسترش سویه امیکرون ویروس کرونا توسط رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهری الزامی است.

او  بیان کرد: درصورت عدم رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های اعلامی ستاد کرونا توسط رانندگان، قانون های لازم اعمال و از فعالیت رانندگان جلوگیری می شود.

سعیدآبادی با اشاره به بخشنامه های واصله از وزارت کشور، عنوان کرد: ارایه خدمات، صدور و تمدید مجوز فعالیت رانندگان حمل ونقل مسافر درون شهری شهری منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا است.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از رانندگان که واکسن نزده اند درخواست کرد که نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند و درغیر اینصورت از فعالیت آنها در شهر جلوگیری می شود.

او همچنین ازتمام رانندگان و فعالان حمل ونقل بار ومسافر درون شهری و فعالان پایانه های مسافربری درخواست کرد که از ماسک استفاده و پروتکل های بهداشتی و محدودیت های ظرفیت اعلامی را رعایت کنند.

سعیدآبادی با توجه به اینکه ویروس سویه اُمیکرون قدرت انتشار و سرایت بسیار بالایی دارد و از طرفی شهر ارومیه در حالت نارنجی قرار گرفته لذا ضروریست مسافران درون شهری نیز هنگام استفاده از وسائط نقلیه عمومی و در ایستگاه های شهری از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

او در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده هر گونه عدم رعایت موارد بهداشتی توسط فعالان حمل ونقل شهری مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه ویا شماره پیامک ۳۰۰۰۱۴۹۱۴۹به سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گزارش تا دراسرع وقت رسیدگی های لازم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست