اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ارومیه گفت: انتخابات پیش رو نماد وحدت و انسجام ملی خواهد بود.
علیرضا ملامحمدی زاده در سخنان پیش ازخطبه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد افزود: بیش از ۵۰۰صندوق اخذ رای باهمکاری تمام دستگاه های استان در ارومیه رای مردم ارومیه را اخذ خواهند کرد و مطمئناً انتخابات پیش رو نماد وحدت وانسجام ملی خواهد شد.
ملا محمدی زاده بااشاره به اینکه دولت تدبیر وامید با وجود چالش های پیش رو باحمایت مردم و رهنمود های مقام معظم رهبری درجهت حل مشکلات مردم گام های خوبی برداشته است تصریح کرد: در راستای رعایت حقوق شهروندی همه ادارات دولتی ملزم به شفاف سازی وپاسخ گویی به مردم درهمه زمینه ها هستند.
فرماندار ارومیه بااشاره به اینکه طبق بیانیه گام دوم انقلاب باید از ظرفیت های جوانان در حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنیم خاطرنشان کرد: حل موانع تولید،کمک به بخش خصوصی ، استفاده از جوانان در بخش های مدیریتی وتخصیص اعتبار به بنگاه های کوچک وزود بازده از اقدامات فرمانداری ارومیه در سال جاری برای توسعه و حل مشکلات اقتصادی شهراست.
وی بااشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ جلسه تنظیم بازار درارومیه تشکیل شده است یادآورشد: از اول سال جاری ۲هزارو ۷۰۰تن مرغ منجمد وگرم، هزارو ۵۰۰تن شکر و ۷هزارو ۷۰۰تن گوشت قرمزمنجمد وگرم برای تنظیم بازار درارومیه توزیع شده و درحال حاضر هیچ کمبودی دراین موارد نداریم.
ملامحمدی زاده بابیان اینکه از ابتدای سال جاری ۷۰ کیلومتر از ۴ حوضه آبریز شهر لایروبی شده است ادامه داد: قسمت داخلی شهرچایی نیز باهدف تسریع وروان سازی آب ها درآینده نزدیک لایروبی خواهدشد‌.
فرماندار ارومیه بااشاره به اینکه در سال گذشته میزان آب دریاچه ارومیه یک میلیاردو ۲۵۰میلیون مترمکعب بود افزود: خوشبختانه با توجه به افزایش بارش ها و برنامه ریزی ها میزان آب دریاچه ارومیه به ۳میلیارد و ۸۱۰میلیون مترمکعب رسیده که نسبت به سال گذشته ۳برابر شده است.
ملامحمدی زاده درخصوص وضعیت اشتغالزایی درارومیه نیز گفت: درسال گذشته در حوزه اشتغال پایدار ۷۸میلیارد تومان اعتبار بااشتغال زایی هزارو ۵۱۲نفر جذب شد همچنین در حوزه اشتغال پایدار روستایی نیز ۸۲میلیارد تومان اعتبار با اشتغالزایی برای ۲هزارو ۲۰۰نفر جذب شد.
وی ادامه داد: همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور که بعداز ایام تاسوعا وعاشورا انجام می شود ۱۵۷پروژه دولتی وخصوصی بااشتغال زایی ۳هزار نفر و اعتبار صرف شده بیش از ۸۰۰میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
فرماندار ارومیه تصریح کرد: ورزشگاه ۱۵هزار نفری ارومیه بااعتبار اولیه ۱۶۱میلیارد تومان نیز همزمان بااین سفر افتتاح می شود.

ملامحمدی زاده ضمن درخواست از مدیران شهرستانی مبنی بر حضور در بین مردم  تاکید کرد : به مدیران دولتی توصیه می کنم از ظرفیت جوانان ، زنان و سازمان های مردم نهاد استفاده کنند.

فرماندار ارومیه  با بیان اینکه عملکرد مدیران بصورت مستمر رصد می شود تا مبادا دستگاههای دولتی مداخله ای در انتخابات داشته باشند ، هشدار داد : کاندیداهای احتمالی و آینده انتخابات مجلس از ورود به مباحث قومیتی خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست