اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توقف واگذاری اراضی درجه یک ملی در نقطه صفر مرزی پیرانشهر شرکتهای خدماتی (آغری بار، محور طلایی، پاکان ترابر، اطلس بار) با قیمت غیر واقعی شد.

کمال حسین پور، در نامه ایی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نوشت: با عنایت به بررسی ها و گزارشات مردمی متاسفانه سازمان امور اراضی کشور در اقدامی شبهه برانگیز و به دور از عدالت در حال اقدام به واگذاری بیش از ۲۶ هکتار از اراضی درجه یک ملی در نقطه صفر مرزی شهرستان پیرانشهر به صاحبان شرکت‌های خدماتی با مبالغ اندک و ناچیز است.

او ادامه داد: این امر نه تنها باعث تحریک مردم و ایجاد مشکلات اجتماعی در منطقه شده است، بلکه بیانگر نوعی رانت و ارتباطات پشت پرده است.

حسین پور گفت: همچنانکه استحضار دارید مردم انقلابی شهرستان پیرانشهر سالها در برابر تجاوزات رژیم جنایتکار صدام و بمباران وحشیانه آن رژیم مقاومت کرده و هرگز شهر و خاک خود را رها نکرده اند.

این نماینده مجلس افزود: بایستی مسئولین امر نسبت به واگذاری شرکت‌ها، درآمد و اشتغال و امکانات و اراضی ملی به افراد بومی این شهرستان اقدام می‌کردند نه اینکه مردم شریف آن مناطق فقط در زمان جنگ و در شرایط نامساعد امنیتی مورد توجه قرار بگیرد.

او بیان کرد: ضمن هشدار به آن مجموعه درخواست داریم هر چه سریعتر نسبت به توقف واگذاری اراضی ملی به شرکت‌های مذکور اقدام و ضمن بررسی کارشناسی موضوع با هماهنگی لازم با مسئولان شهرستان، تجار و بازرگانان منطقه عادلانه و به دور از شبهه نسبت به این امر مهم اقدام نمایند.

این نامه توسط جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز به امضا رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست