اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران در محل سالن اجتماعات خانه مطبوعات بیان کرد:۹۰۰ سامانه ترددشمار در استان آمار لحظه به لحظه محورها را کنترل و بر حسب آمارهای بدست آمده شاهد کاهش ۶۵ درصدی تردد طی روزهای اوج فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش ۵۳ درصدی تصادفات بوده ایم.

ارسلان شکری افزود : راهداری و حمل‌ونقل آذربایجان‌غربی جزو نخستین ادارات استانی دارای گیت کنترل ورودی‌ها بود و در این خصوص ۴ گیت خودکار ضدعفونی خودرو و کنترل در ورودی استان مستقر شد.

وی ادامه داد : در ۶ مرز مشترک در استان با ۳ کشور ، تعداد تردد روزانه بدلیل بیماری کرونا، تقریبا به صفر رسید.

شکری بیان کرد : حمل‌ونقل داخلی تعطیلی نبوده با رعایت تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها ۲۵۰۰۰ راننده با ۱۷۰۰۰ کامیون با کارت هوشمند نسبت به حمل‌ونقل کالاها اقدام کردند که نسبت به سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان اذعان کرد : در مرز تمرچین روزانه ۲۰۰ الی ۳۰۰ کامیون ترانزیتی اقدام به حمل‌ونقل کالا می‌کنند.

ارسلان شکری گفت : برنامه‌ هایی در مورد اقدامات حمایتی از رانندگان انجام گرفته و در این خصوص میتوان به عدم نیاز حضور رانندگان جهت تمدید کارت هوشمند و پرداخت بیمه بیکاری رانندگان به عنوان مشاغل آسیب‌پذیر برای این ۲ ماه، بسته‌های حمایتی به شکل کارت‌های یک و ۲ میلیون تومانی، پیگیری کمک هزینه قرض‌الحسنه برای رانندگان کل کشور، طرح حمایت از شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، دریایی، جاده‌ای و مجتمع‌های خدمات رفاهی اشاره کرد.

وی اظهار داشت : ۱۶۵ کیلومتر راه روستایی آماده آسفالتکاری است و تلاش خواهیم کرد در سال جاری ۴۰۰‌کیلومتر راه روستایی آسفالت شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان ساخت : از ۴۲۰۰ راننده مسافری، در طی این ایام هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای آنها به ویروس کرونا دریافت نشده تنها یک نفر از همکاران راهداری و یک نفر از همکاران عوارضی به ویروس کرونا مبتلا شده بودند که اقدامات قرنطینه درخصوص آنها صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست