اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در آیین بهره‌برداری از برخی طرح‌های آبخیزداری حوزه شهرستان ارومیه افزود: اقدامات انجام‌شده در این بخش همچنین در حفاظت و احیای عرصه‌های ملی اثرگذاری زیادی داشته‌است.

 آیدین رحمانی با اشاره به طرح افتتاحی امروز افزود: این طرح در زیر حوضه مشرف به ارومیه با اعتباری حدود ۱۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رحمانی ادامه داد: برای اجرای این طرح ۴ هزار  مترمکعب عملیات سنگی ملاتی ، هزار متر مکعب عملیات سنگی گابیونی و ۲ هزار متر مکعب عملیات خشکه چینی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: افزایش آب‌های زیرزمینی از دیگر نتایج سرمایه‌گذاری دولت روی طرح‌های آبخیزداری در آذربایجان‌غربی بوده که امیدواریم این امر با قوت بیشتر ادامه یابد.

میرصمد سیدموسوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی نیز گفت: طبق آخرین ارزیابی‌های سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، آذربایجان‌غربی اولین استان به شمار می‌رود که طرح‌های آبخیزداری در آن به سرانجام رسیده‌است.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی گفت: امسال برای اجرای طرح‌های آبخیزداری در استان بیش از ۶۷۰ میلیارد ریال تخصیص یافت که ۱۰۰ درصد آن هزینه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست