اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت : مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در منطقه‌ یک کشور، از امروز با حضور قصه‌گویان پنج استان در ارومیه برگزار می شود.

جواد زاهدی افزود: با اعلام دبیرخانه مرکزی بیست و دومین جشنواره‌ بین المللی قصه گویی، ارومیه طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان  میزبان استان‌های منطقه یک جشنواره با حضور قصه‌گویان استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین است.

او با اشاره به آمادگی کامل کانون استان برای میزبانی شایسته از این رویداد مهم فرهنگی ادامه داد: ۲۵ قصه گوی راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش مردان و زنان از پنج استان کشور در این مرحله به قصه‌گویی می پردازند که از این تعداد پنج قصه گو به مرحله ملی که همزمان با شب یلدای ۹۸ در تهران برگزار می شود راه می یابند.

 زاهدی گفت: این مرحله از جشنواره دارای برنامه‌های جنبی شامل برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی قصه گویی و اعزام قصه گویان به مدارس ارومیه اشاره کرد.

مدیرکل کانون فکری و پرورشی استان افزود: با اعلام دبیرخانه مرکزی در بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، مریم سعادت، علی خانجانی و محسن هجری داوری مرحله منطقه‌ای این جشنواره در منطقه یک کشور را بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست