اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرداری های استان به منظور خروج سازمان همیاری از وضعیت فعلی می بایست قبل از پایان سال نسبت به تسویه بدهی اقدام نمایند.

جلسه فوق العاده شورای سازمان همیاری شهرداری های استان با دستور کار، تعیین اعضای هیات مدیره و صدور مجوز اقدامات عمرانی خارج از استان به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

محمدمهدی شهریاری در این جلسه اظهار کرد: سازمان همیاری ظرفیت بالایی در توسعه استان دارد و بهبود وضعیت این سازمان از اولویت های استان است بنابراین ضروری است که شهرداری های استان تا قبل از پایان سال نسبت به تسویه بدهی خود به این سازمان اقدام نمایند.

او افزود: انتظار می رود در سریعترین زمان ممکن نیز تدابیر لازم برای پرداخت حقوق معوق کارکنان سازمان همیاری اقدام شود.

معاون عمرانی استاندار و رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان نیز در سخنانی تعامل و همدلی را رمز پویایی و توانمندسازی این سازمان دانست و گفت: تثبیت فضای همدلی، توجه به نیروی انسانی، برنامه ریزی برای کسب رتبه بندی پیمانکاری و استفاده از ظرفیت های سازمان برای سرمایه گذاری های کوتاه و بلند مدت را از جمله اولویت های سازمان همیاری است.

در این جلسه اکثریت اعضای جلسه با استعفای “امیر ابراهیمی هشترودی” موافقت و “حسین پزشکیان” معاون برنامه ریزی سازمان به عنوان سرپرست سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی انتخاب شد.

همچنین در راستای اجرای جزء ۹ بند ط تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۸، آیدین رحمانی معاون عمرانی استانداری به عنوان رئیس هیات مدیره و حسین پزشکیان سرپرست سازمان و پورتقی معاون عمرانی سازمان نیز به عنوان عضو هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست