اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

استاندار با بیان اینکه گرامیداشت روز ارتش، نقطه عطفی برای ارتش جمهوری اسلامی است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره فعالیت گروهک‌های ضد انقلاب و نقشه‌های ضدانقلاب را در شمالغرب که بدنبال خرابکاری بودند، سرکوب و نقش برآب کرده است.

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، با گذشت بیش از ۴۵ سال، نشان داد ارتشی الهی است و در بین نیروهای مسلح دنیا، تنها ارتشی است که از مقابل قرآن کریم، رژه می‌رود و ارتش خدا و جنود الهی است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی، ۲۹ فروردین ماه در رژه گرامیداشت روز ارتش، با تبریک پاسخ اخیر نیروهای مسلح ایران در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی افزود: افتخار بزرگی است که فرزندان نظام مقابل چشم جهانخواران توانستند، انتقام شهدای مقاومت را از دژخیمان صهیونیستی بگیرد.

وی ادامه داد: در مقابل داعیان حقوق بشر، تنها ایران بود که با قدرت و جانفشانی رزمندگان اسلام ضربه سختی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد کند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان بر این اندیشه بودند که ارتش منحل شود و این شایعه را تشدید می‌کردند که بعد پیروزی انقلاب نیازی به ارتش نیست، اظهار کرد: امام راحل دستور تقویت و عظمت ارتش را صادر و بر امت اسلامی تکلیف  کردند از نیروهای ارتش استقبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه در مقابل جانفشانی‌های نیروهای مسلح، مردم نیز قدر فرزندان انقلاب در این لباس مقدس را می‌دانند و برای بر عزت آنها دعا می‌کنند، گفت:  افتخار می‌کنیم در کشوری آزاد و انقلابی و در سایه حکومت اسلامی که توسط رهبر انقلاب اداره می‌شود، در امنیت کامل زندگی می‌کنیم.

استاندار آذربایجان غربی هم  گفت: به مدد رشادتهای نیروهای مسلح، امروز آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور است.

محمدصادق معتمدیان افزود: افتخار ما این است که آذربایجان غربی از استانهای امن کشور است و اگر توسعه در این استان با شتاب پیش می‌رود حاصل رشادت نیروی مسلح و امنیت پایدار حاکم در منطقه است.

وی با بیان اینکه ارتش به عنوان پشتوانه‌ای قوی در اقتدار منطقه اثرگذار است، افزود: امروز پیام ارتش ایران، پیام صلح است و به کسانی که بدنبال ایجاد ناامنی هستند، هشدار می‌دهد.

استاندار با بیان اینکه گرامیداشت روز ارتش، نقطه عطفی برای ارتش جمهوری اسلامی است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره فعالیت گروهک‌های ضد انقلاب و نقشه‌های ضدانقلاب را در شمالغرب که بدنبال خرابکاری بودند، سرکوب و نقش برآب کرده است.

معتمدیان با بیان اینکه فداکاری‌های ارتش با عملیات‌های مختلف در کنار نیروهای مردمی و سپاه در دوران اوایل انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس در تاریخ کشور به ثبت رسیده است، افزود: همدلی و همکاری نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی در منطقه شمالغرب مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه ارتش بعد از دفاع مقدس در دوران صلح به تقویت نیروهای خود پرداخته است، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی یکی از قدرتمندترین ارتش‌های منطقه به حساب می‌آید و با انجام عملیات‌های غرورآفرینی با همکاری سپاه مانع از تحرکات رژیم صهیونیستی شده است.

استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: همواره ارتش نقش خدمت‌رسانی به مردم را در دوران کرونا، بلایای طبیعی با ارائه خدمات بهداشتی و احداث بیمارستان صحرایی نیز ایفا کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب کشور  هم گفت: امروز در روز ارتش، برای بار دیگر با رهبر انقلاب و با خون شهدا پیمان می‌بندیم که از تمامیت ارضی و پاسداری از مردم کشورمان دفاع خواهیم کرد.

امیر سرتیپ سیروس امان الهی ضمن تبریک روز ارتش، عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و افزود: این عملیات موجب شادی دل همه آزادگان جهان شد.

وی ادامه داد: ارتش ایران اسلامی به عنوان ذوالفقار ولایت، دوش به دوش سایر نیروهای مسلح به مأموریت خود جهت ایجاد ثبات و امنیت کشور مشغول است.

امیرسرتیپ امان الهی با تاکید به اینکه نیروهای مسلح به‌خصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد، ادامه داد: چنانچه دشمن ضربه‌ای به منافع کشور وارد کند، یقیناً پاسخی محکم دریافت خواهد کرد.

در این آیین، یگان های نمونه نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست