اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان‌غربی گفت: ۵۵ هزار و ۷۷۴ حلقه چاه غیرمجاز در این استان وجود دارد که تنها ٨ درصد از این تعداد مسدود شده است

محمدمهدی جعفری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری اشنویه افزود: ١۵ درصد از چاه‌های غیرمجاز کشور مربوط به این استان و عمدتا مربوط به ویلاباغ هاست. البته این تعداد چاه های غیرمجاز فقط آمار چاه‌هایی است که کشف شده و آمار واقعی بسیار زیادتر  از این عدد است.

او تاکید کرد: متاسفانه این استان یکی از استان هایی است که بیشترین چاه‌های غیرمجاز را داراست که  با سیاست احیای دریاچه ارومیه و اصلاح الگوی کشت کاملا در تضاد است.

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان‌غربی ادامه داد: روند بهبود فروش نفت و درآمدهای مالی و انتشار اوراق اسلامی در ۱۰ ماهه امسال روند صعودی داشته است و متاسفانه کشور ما  چندین سال است که با کسری بودجه مواجه شده و دولت در سال ۱۴۰۱ با برنامه هایی درصدد است که سیر گرفتاری به کسری بودجه را کم کند.

جعفری با بیان اینکه ۴۱ درصد منابع عمومی دولت تحقق یافته است گفت: میزان مالیات پرداخت نشده اشخاص حقوقی دولت هزار و ۸۵ میلیارد تومان است که بیش از ۸۲ درصد این معوقات مربوط به سه شرکت دولتی است.

او بیان کرد: یکی از نمودهای شفافیت، ارایه به موقع صورت حساب مالی است که از مجموع  یکهزار ۱۱۸ دستگاه اجرایی مشمول ارایه صورت حساب ماهانه، ۹۸۵ دستگاه معادل ۸۶ درصد صورت های مالی ارایه کرده و ۱۴ درصد نسبت به ارایه صورت حساب مالی اقدامی انجام نداده اند که که در دست پیگیری از سوی دادسرای دیوان محاسبات کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست