اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دادستان عمومی و انقلاب ماکو از آزادی ۵ زندانی جرایم مالی توسط یک خیر در این شهرستان خبر داد.

احمد خادم عرب باغی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر آزادی ۵نفر از محکومین مالی در ماکو افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان یکی از خیرین شهرستان با کمک مالی به پنج نفر از محکومین مالی این شهرستان و پیگیری های صورت گرفته از طرف دادستانی و انجمن حمایت از زندانیان، موجب آزادی آنها در ایام مهربانی ها شد.

دادستان عمومی و انقلابی ماکو در ادامه با تاکید براینکه درعرصه کاهش جمعیت کیفری برای زندانیان واجد شرایط ‌باید از ظرفیت ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان نیز استفاده شود، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا هم از فیوضات الهی این ماه بهرهمند شویم و هم با کار خیر و با کمک‌های مالی خود موجبات آزادی تعدادی محکوم مالی و محکوم جرائم غیر عمد را فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، خیر ماکویی با پرداخت دِین پنج نفر زندانی باعث شادی خانواده انها در ماه پر فیض رمضان شده است، افزود: این خیرآمادگی کامل خود را در کمک به آزادسازی موارد مشابه اعلام کرده است.

عرب باغی خاطرنشان کرد: بخشش، گذشت و کمک به هم نوع از تاکیدات دین مبین اسلام است و چه بهتر که ما به این امر توجه بیشتری کردهه و در راه رضای خداوند گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست