اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

سرهنگ نجمی  گفت : اعطای ۱۱ هزار و ۵۲۲ بسته معیشتی و حمایتی به خانواده زندانیان هم برای کمک به این خانواده‌ها در سال جاری صورت گرفته است.

آوای مرز : جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۲۵۰ نفر برای اجرای نهضت خدمت مومنانه و در قالب پویش مهر فاطمی از زندان‌ های استان آزاد شدند.

سرهنگ تقی نجمی عصر سه شنبه در مراسم آزادی زندانیان افزود: پویش مهر فاطمی از روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تا روز ولادت آن حضرت در استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مدت ۲۴۰ زندانی مرد و ۱۰ مددجوی زن با کمک خیّران، مددکاران اجتماعی، اقدامات جهادی گروه‌های بسیج حقوق‌دانان، ارفاق‌های قانونی مراجع قضائی و مساعدت ستاد دیه استان آزاد شده‌اند.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: اعطای ۱۱ هزار و ۵۲۲ بسته معیشتی و حمایتی به خانواده زندانیان هم برای کمک به این خانواده‌ها در سال جاری صورت گرفته است.

سرهنگ تقی نجمی روز سه شنبه در نشست قدردانی از اقدامات جهادی مسؤولان زندان‌های آذربایجان غربی در حوزه‌های حمایتی و اجتماعی افزود: پویش مهر فاطمی از روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تا روز ولادت آن حضرت در استان برگزار شد.

مراد فتحی مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی هم در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد حوزه‌های حمایتی و خدمات اجتماعی و ایجاد فرصت‌های اشتغال در مراکز تأمینی و تربیتی گفت: تفکر ایده و اقدام بسیجی در بطن فعالیت‌های روزانه زندانبانی اسلامی با عالی‌ترین متد سازمان یافته اجرا می‌شود.

در این مراسم از اقدامات زندانبانی اسلامی و تحول و تعالی در حوزه قضائی زندان‌های آذربایجان‌غربی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست