اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از آغاز اجرای طرح مبارزه با داروهای غیرمجاز، تقلبی و تبلیغات غیرقانونی در فضای مجازی استان خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح مبارزه با داروهای غیرمجاز،  تقلبی و تبلیغات غیرقانونی در فضای مجازی یک طرح بین‌المللی است که با عنوان مخفف پانجیا ۱۱ از آن یاد می‌شود و در کشورمان به صورت همزمان در استان‌های مختلف به اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح با اقدامات پلیس فتا  تعداد ۸۲۰  تارنما اعم از وب سایت، وبلاگ و صفحات شبکه‌های اجتماعی رصد شد و تعداد ۲۰۵ تارنما شامل مصادیق طرح مذکور شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: با هماهنگی مقامات قضایی استان تعداد ۴۵  فقره پرونده برای متهمان موصوف تشکیل شده که با انجام اقدامات فنی و پلیسی تعداد ۴۰ نفر از آنان در شهرهای مختلف استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از دستگیرشدگان تعداد ۱۷ هزار و ۶۴۰ قلم انواع دارو و تجهیزات پزشکی غیرمجاز کشف شده که بیش از ۸۰۰ میلیون ریال ارزش دارند.

خرم نیا تصریح کرد: بیشتر مجرمان دستگیر شده از شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تلگرام برای تبلیغ و فروش داروهای تقلبی و غیرمجاز استفاده می‌کردند.

وی اظهار داشت: شهروندان برای دریافت خدمات پزشکی به مراکز درمانی، پزشکان و بیمارستان‌های معتبر مراجعه و نیازهای دارویی و پزشکی خود را از داروخانه‌های رسمی تهیه کرده و از خریدهای اینترنتی نا معتبر از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف پرهیز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست