اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : پس از صدور مجوز شعبه خانه پرستار استان آذربایجان غربی و هماهنگی با دبیر کل خانه پرستار و تعیین دبیر شعبه، خانه پرستار آذربایجان غربی به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

مسعود مجرد، دبیر شعبه خانه پرستار استان آذربایجان غربی گفت: این مهم در مسیر اهداف حزب خانه پرستار و خدمت به جامعه پرستاری کشور علی الخصوص همکاران پرستاری استان آذربایجان غربی و در جهت ارتقای جایگاه پرستاری در استان تلاش و فعالیت خواهد کرد.

او با بیان اینکه خانه پرستار یک تشکل صنفی- سیاسی است، ادامه داد: با اخذ مجوز خانه پرستار از وزارت کشور در سال ۱۳۸۱ این تشکل تاسیس وشروع به فعالیت کرد و طی سال های فعالیت خود همواره صدای واقعی پرستاری کشور بوده است.

مجرد افزود: خانه پرستار در سال ۹۷ با تطبیق با قانون جدید احزاب هم اکنون جز ۸۲ حزب ملی کشور است که با اساسنامه ومرامنامه  وپروانه جدید  و با راهبرد ها وسیاست ها  وبرنامه های و رویکرد های نوین تعیین شده در اساسنامه ومرامنامه جدید سعی دارد باحمایت جامعه پرستاری کشور حرکت نماید.

دبیر شعبه خانه پرستار استان آذربایجان غربی؛ اهداف این تشکل را تلاش در جهت افزایش اگاهی اعضا در زمینه مسایل حرفه ای ،اجتماعی وسیاسی روز جامعه، اعلام موضع در مسائل حرفه ای وسیاسی روز ومشارکت فعال در کلیه انتخابات وحمایت از نامزدهای مورد نظردر انتخابات رسمی کشور، کوشش جهت افزایش اگاهی های حرفه ای،اجتماعی،فرهنگی ،علمی،اموزشی،صنفی وسیاسی اعضا با انتشار کتب ،مجلات،نشریات،سایت وکانال وتلاش در جهت ارتقاءکیفی و کم حرفه پرستاری به منظور ارتقاءسطح سلامت جامعه از طریق برگزاری دوره های اموزشی خواند.

او ادامه داد: همچنین تلاش در جهت ایجاد اتحاد وانسجام کادر پرستاری جهت رسیدن به اهداف عالیه وملی وحرفه ای، حمایت وهمکاری در حرکت های سیاسی،فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی وحرفه ای جامعه وکشور، همکاری با احزاب ،تشکل ها وسازمانهای حرفه ای ، سیاسی،مردم نهاد،علمی  و اموزشی که اهداف مشترک دارند،  تلاش در راستای تقویت وفاق ملی برای پیشرفت کشور و تلاش جهت برقراری عدالت همه جانبه در جامعه و همکاری با سازمان ها،تشکل ها ودستگاه های قانونی  که در این راستا فعالیت می نمایند، از دیگر اهداف خانه پرستار است.

به گفته مجرد؛ تلاش در راستای تحقق اصل ۲۹ قانون اساسی، تلاش جهت خود کفایی کشور وهمکاری جهت استقرار مبانی اسلام، تلاش وحمایت جهت تامین حقوق مادی ومعنوی ،حرفه ای وقانونی اعضا در چهار جوب قانون، تلاش جهت ارتقاءسطح سلامت جامعه وبرخورداری مردم از خدمات ایمن وسالم بهداشتی وسالم بهداشتی درمانی به عنوان نیاز اصلی جامعه و دفاع از آزادی های مشروع انسانی نیز از جمله اهدافی است که در قالب اهداف ١۴ گانه توسط خانه پرستار پیگیری می شود.

مسئول شعبه خانه پرستار در استان آذربایجان غربی در پایان گفت: مجوز شعبه استانی خانه پرستار به استناد مصوبه کمیسیون ماده ١٠ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی از سوی وزارت کشور صادر شده است و با توکل به خدا در چارچوب قوانین و مقررات در راستای اهداف فوق الاشاره فعالیت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست