اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای ماکو، بازرگان، شوط و پلدشت از طریق پیامکی و مراجعه به سامانه آغاز شد.

سید محسن حمزه لو در گفت و گو با خبرنگار کردپرس اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده از سوی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو و نیز موافقت وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های ماکو، بازرگان، شوط و پلدشت امروز آغاز شد.

او افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای اعلام‌شده می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام اقدام کنند.

حمزه لو تاکید کرد: ثبت‌نام در شهرهای اعلام‌شده بدون محدودیت در ظرفیت از ساعت ١٠ صبح روز دوشنبه ٢۶ اسفند تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ٢٧ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه به پیامک‌هایی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت‌نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها وجود ندارد.

او بیان کرد: اینکه ثبت‌نام از طریق دو روش‌ مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی  Tem.mrud.ir و یا ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سامانه پیامکی ٣٠٠٠٧٣۶۴٠ امکان‌پذیر است.

حمزه لو گفت: ثبت نام نهایی متقاضیانی که از طریق پیامک ثبت‌نام کرده‌اند، پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی از طریق سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.irصورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی استان یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست