اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای استان آذربایجان‌ غربی از آغاز رزمایش سراسری جهادگران فاطمی با حضور ۳ هزار گروه جهادی در این استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش سراسری جهادگران فاطمی که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه و با حضور سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: هم اکنون بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی فعال در سطح استان آذربایجان‌ غربی فعالیت دارند که در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، خدماتی و محرومیت‌زدایی مشغول خدمت هستند.

وی افزود: رزمایش سراسری جهادگران فاطمی با حضور ۳ هزار گروه جهادی و با هدف ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، محرومیت‌زدایی، فرهنگی و نیز توزیع بسته‌های معیشتی در میان اقشار آسیب‌پذیر اجرا می‌شود و امیدواریم همانند ایام کرونا شاهد تاثیرگذاری این طرح در جامعه باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای استان آذربایجان‌ غربی عنوان کرد: در قالب این طرح ۹ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود که جامعه هدف توسط گروه‌های جهادی شناسایی، معرفی و ساماندهی شده‌اند.

وی ادامه داد: خدماتی که گروه‌های جهادی و جهادگران در ایام کرونا به جامعه و به ویژه اقشار آسیب‌پذیر کرده‌اند، به عنوان مدال افتخاری است که برای همیشه در اذهان مردم ماندگار خواهد بود. این افتخار همچنان ادامه دارد و در ایام مختلف در قالب طرح‌های جهادی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رحمانی ابراز داشت: ثبت نام بسیجیان و دیگر اقشار جامعه در سامانه گروه‌های جهادی انجام می‌پذیرد و بر همین اساس شاهد استقبال پرشور از طرح هستیم به طوری که در طول ۲ سال اخیر رشد بیش از ۸ برابری تعداد گروه‌های در استان را شاهد بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست