اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: طرح نظارتی ویژه برخورد با تخلفات نانوایی ها آغاز به کار کرد.

نجف زاده در گفت وگو با ایسنا افزود: طرح نظارتی ویژه برخورد با تخلفات نانوایی از ۲۹ مرداد به مدت یک هفته در استان همزمان با کل کشور آغاز بکار کرد.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف نظارت بر عملکردواحد های صنفی نانوایی در سطح کشور برگزار می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اظهار کرد: باتوجه به افزایش شکایات مردمی در خصوص عملکرد واحدهای نانوایی در سطح کشور مبنی برتخلفات گرانفروشی و کم فروشی واحدهای مذکور سازمان تعزیرات حکومتی  طرح ویژه تشدید نظارت برعملکرد  واحدهای صنفی نانوایی را در سارسر کشور با برنامه ریزی های دقیق و هماهنگی با سایر دستگاه های نظارتی  به اجرا در می آورد.

نجف زاده با تاکید بر اینکه گشت های مشترک جهت بازرسی از عملکرد واحدهای صنفی  ناوایی در سطح استان اقدام نموده ، خاطر نشان کرد: در صورت وجود هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی ضمن تشکیل پرونده در کوتاه ترین زمان ممکن برخورد قانونی لازم اعمال و در اجرای طرح جدید مصوبه شورای عالی هماهنگی سران ۳ قوه نسبت به پلمب واحدهای متخلف و نصب پارچه اقدام خواهد شد.

وی یاد آور شد: از ابتدای سال جاری تعداد ۴۰۵۴ فقره پرونده مربوط به تخلفات نانوایی ها در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و در مجموع این پرونده ها ۴۹میلیارد و ۱۲میلیون ریال محکومیت صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست