اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: راهداران آذربایجان غربی از اولین روزهای سال ۱۴۰۲ اقدامات لازم برای میزبانی از زائران اربعین حسینی (ع) متردد از پایانه مرزی تمرچین را آغاز کرده اند، در سال گذشته نیز در راستای ایمن سازی مسیر حرکت زائرین سال گذشته نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی تمرچین آشکار سازی و حذف و کلیه اقدامات زیر ساختی برای عبور زائرین در این مرز در کمتر از ۲۰ روز فراهم شد.

پیمان آرامون افزود : پروژه های متعددی برای پایانه مرزی تمرچین در سال جاری تعریف شده است که با اعتبارات تخصیص یافته تا آغاز اربعین حسینی (ع) ایمنی مسیر های منتهی به پایانه مرزی تمرچین با نصب نیو جرسی و اقدامات دیگر افزایش خواهد یافت و محور های جنوبی استان اولویت اصلی خط کشی محور ها خواهند بود.

وی یادآور شد: لکه گیری و روکش آسفالت ۵ کیلومتر از محور پیرانشهر به تمرچین، ایمن سازی حاشیه راه پیرانشهر به نقده، لکه گیری آسفالت محور نقده به محمدیار ، لکه گیری محور ارومیه-مهاباد و راه اندازی سامانه توزین در حال حرکت در نقده در فصل کاری آغاز و همچنین کلیه امکانات تعبیه شده در محوطه داخلی پایانه مرزی تمرچین بازسازی و اورهال و زیر ساخت های برقی و مکانیکی مرز نیز انجام خواهد گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در راستای راهنمائی زائرین حسینی که برای اولین بار این مرز را برای تردد به عتبات عالیات انتخاب کرده اند نیز تمهیداتی من جمله نصب مسیر نماها و تابلو ها انجام گرفته است و در مکان های مورد نیاز ادامه خواهد داشت.

افزایش ۱۸ دستگاه تردد شمار به مجموعه سیستم های هوشمند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی همچنین از افزایش ۱۸ دستگاه تردد شمار به مجموعه سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان در یکسال گذشته خبر داد.

پیمان آرامون گفت: با نصب ۱۸ دستگاه در سال گذشته، تعداد سیستم های تردد شمار در محورهای ارتباطی استان به ۱۱۴ دستگاه افزایش یافت که به وسیله این دستگاه ها می توان به تعداد خودرو های عبوری ، میانگین سرعت و کلاس خودرو های عبوری دست یافت.

وی افزود: چهل دوربین نظارتی و تصویری در سطح استان به منظور  بررسی شرایط فعال هستند که چهل و یک دوربین نیز تخلفات جاده ای در سطح استان را در ۱۱ محور مواصلاتی به منظور کنترل سرعت لحظه ای و متوسط ترافیک عبوری رصد و ثبت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی ؛ آرامون با بیان اینکه سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای امکان تنظیم نسخه های کاربردی برای کنترل ترافیک و ایمنی ترددهای جاده ای با توجه به وضعیت موجود را میسر می سازد، خاطر  نشان کرد:  در جهت مدیریت بهینه استفاده از ناوگان اداری ۴۶۰ دستگاه مجهز به GPS شده اند و همچنین در سطح جاده های استان تعداد ۷ تابلوی روان جهت نمایش آخرین وضعیت راه ها و وضعیت ترافیک و سایر اطلاعات مورد نیاز رانندگان در یکسال گذشته نصب و راه اندازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست