اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۴۵ کیلوگرم تریاک در ارومیه، خبر داد.

سرهنگ “ابراهیم جلیل پناه” در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت فردی در “ارومیه” در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به شناسایی متهم اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروی وی در محور “ارومیه – تبریز”؛ مقدار ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جلیل پناه گفت: مبارزه با قاچاق موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ اغماضی با قاطعیت با آن ها برخورد خواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست