اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: درتمامی جایگاه های استان نفت گاز یورو ۵ توزیع شده است.

مجرد در گفت و گو با ایسنا ضمن تاکید به اینکه بحث آلودگی هوای ارومیه ارتباطی به نوع سوخت توزیعی در جایگاهها ندارد، و سوخت عرضه شده طبق استاندارد  و بر اساس توافق سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت نفت در راستای کاهش آلودگی هوای کلانشهرها انجام می شود، افزود: در کلیه جایگاههای توزیع سوخت استان نفت گاز یورو ۵ توزیع شده و هیچ گونه محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.
مجرد ضمن تشریح کنترل آلاینده های زیست محیطی به کاهش میزان گوگرد در نفتگاز توزیع شده از ۷۰۰۰ ppm به ۵ ppm اشاره کرد و گفت: نقش کاهش میزان گوگرد در نفتگاز یورو ۵ در میزان آلاینده های زیست محیطی بسیار تاثیر گذار است.

مدیر شرکت نفت منطقه ارومیه ادامه داد: توزیع نفتگاز یورو۵ در سطح منطقه نشان از عمل به تعهدات وزارت نفت در کاهش آلایندگی سوخت های فسیلی بوده و گام ارزشمند دیگری در جهت بهبود وضعیت زیست محیطی استان‌ آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه است.

وی تصریح کرد: در منطقه ارومیه از آغاز سال جاری تاکنون ۷۰ درصد بنزین توزیع شده برای کاهش آلایندگی هوا از نوع یورو ۴ بوده  است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه  با بیان اینکه در مرکز و شهرهای شمال استان ۱۲۶ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی فعال به سامانه هوشمند سوخت فعالند، یادآور شد: از آغاز سال جاری تاکنون تقریبا بالغ بر ۱۴۶میلیون لیتر نفت گاز یورو ۵ در ارومیه و شمال استان توزیع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست