اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: زمستان امسال ۶۸ اکیپ درجاده‌ها و راهدارخانه‌های آذربایجان‌غربی استقرار پیدا می‌کنند.

وی گفت: هم اکنون بیش از ۸۰۰ نفر پرسنل اعم از ستادی در راهدارخانه و ۴۳۰ دستگاه ماشین الات سنگین و سبک با ۶۸ اکیپ راهداری عملیاتی و ۱۷ اکیپ گشت راهداری، امدادی آمادگی خود را برای اجرای طرح زمستانی سال ۹۷ اعلام کرده است.

شکری  بیان کرد: جهت اطلاع و دید راحت مسافران و رانندگان به ساماندهی علائم ایمنی، شست و شوی تابلو‌ها و رنگ آمیزی کلیه سرعت ‌گیرهای موجود در سطح جاده‌های استان اقدام کرده و همچنین برای رسیدگی به خودروهایی که در جاده‌ها دچار مشکل شده‌اند اکیپ‌های امداد، تعمیرات سیار و گشت‌زنی را به صورت شبانه روزی با تجهیز به چراغ گردان آماده شده است.

وی با بیان اینکه مسافران و در راه ماندگان  می‌توانند برای برقراری ارتباط راحت‌تر با امداد رسانان جاده‌ای با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند اظهار داشت: سازمان شهرداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اقدامت لازم برای برقراری روشنایی به طول ۱۲۷ کیلومتر در محور‌های استان و تعداد ۸۸۰ عدد چراغ راهنمایی چشمک زن در نقاط احتیاطی و پر حادثه کرده است.

مدیر کل راه داری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی افزود: از دیگر برنامه‌های این طرح آماده‌سازی جیره غذایی برای اسکان و نجات مسافران و تعبیه کیسه نمک اضطراری در گردنه‌ها و سر بالایی‌های محورها جهت استفاده موردی خودرو‌ها و همچنین هماهنگی با پیمانکاران راهداری، راه سازی و آماده نمودن دستگاه‌های سنگین جهت مواقع اضطراری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست