اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: با تمهیدات صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال آینده وضعیت آذربایجان غربی را در حوزه گازرسانی به وضعیت سبز برسانیم.

محمدصادق معتمدیان عصر پنجشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم بنا ندارد در اتاق‌های دربسته برای شهرها و روستاهای مختلف تصمیم گیری کند، اظهار کرد: در این ۲۰ شهرستان حدود یک هزار و ۸۰۰ مصوبه برای رفع مشکلات شهروندان و روستاییان مصوب شد که بخش مهمی از آنها اجرایی شده است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۴۱۹ روستا از گاز طبیعی برخوردار شده اند، اظهار کرد: در حالی که پیش از این دولت وضعیت شاخص گاز روستایی در استان مناسب نبود اما در حال حاضر به بیش از ۸۰ درصد رسیده که بالاتر از میانگین کشوری است.

معتمدیان با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های اصلی امنیت پایدار است که جامعه ایرانی با داشتن آن در حال توسعه روز افزون است، گفت: وجود امنیت امروز جامعه ایرانی و امنیت پایدار در آذربایجان‌غربی حاصل خون شهدا و فعالیت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

وی افزود: سرعت و شتاب اقتصادی، ایجاد شغل و کاهش تورم نیز نشان از همراهی دولت و نیروهای انتظامی و امنیتی است که شاهد شکوفایی آن هستیم.

معتمدیان گفت: مجموعه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی امروز با اقتدار تمام پشتیبان جامعه ایرانی است و دشمن از این همدلی بزرگ در یاس است.

عملیات طوفان الاقصی نشان دهنده اقتدار تفکر و نگاه فرهنگی حماس بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان دهنده اقتدار تفکر و نگاه فرهنگی حماس بوده که نه تنها از بین رفتنی نیست بلکه‌ روز به روز در حال توسعه است.

 سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان با اشاره به تأثیرات عملیات طوفان‌الاقصی به معادلات جهانی و منطقه‌ای افزود: حمله کوبنده و غافلگیرانه حماس نتایج بسیار بزرگ و تاریخی را به همراه داشت؛ چرا که به تمام جهان اراده و زیرکی جبهه مقاومت را نشان داد.

وی با بیان اینکه موفقیت عملیات بزرگ طوفان الاقصی و اقتدار تفکر حماس لرزه بر تن رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام می‌اندازد، ادامه داد: بزرگی و عظمت کار جبهه مقاومت مردم فلسطین در زیر آوارهای ظالمانه رژیم صهیونیستی از بین نمی‌رود و مقاومت ماندگار مردم غزه در قالب تفکر حماس در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا (ع) افزود: هر فردی که عضو نیروهای بسیجی نباشد اما با روحیه بسیجی فعالیت‌های خود را در خدمت به مردم انجام می‌دهد نشان از پشتیبانی او از تفکر بسیجی است.

وی گفت: مردم غزه تحت شدیدترین حملات وحشیانه رژیم غاصب قرار دارند و دل هر انسان آزاده‌ای در جهان از غم کودکان غزه می‌شکند.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی نشان از اقتدار تفکر و نگاه فرهنگی حماس است که نه تنها از بین رفتنی نیست بلکه روز به روز در حال توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه باید از عظمت کار فلسطینیان و طوفان الاقصی همواره یاد شود اظهار کرد: این کار بزرگی که فلسطین، حماس و جهاد اسلامی انجام دادند، در تاریخ ماندگار شد و آینده از آن فلسطین و فلسطینیان است.

آمادگی برای انتخابات سالم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی هم گفت: با تمام توان و تعریف راهبرد سیاسی آماده برگزاری انتخاباتی سالم در آذربایجان‌غربی هستیم.

رضا ابراهیمی اظهار کرد: برگزاری انتخابات با چهار مؤلفه تعریفی رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت از راهبردهای اساسی است که با تمام توان آن را در آذربایجان‌غربی اجرایی می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی های صورت گرفته در بخش سلامت انتخابات افزود: مراحلی از روند برگزاری انتخابات از جمله پیش ثبت نام، ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام شده است و اجرای رأی گیری الکترونیکی نیز در یک هشتم از حوزه‌های انتخابیه انجام خواهد شد.

ابراهیمی در خصوص تأیید صلاحیت‌ها گفت: افرادی که براساس قانون از جمله مسائل حقوقی احراز صلاحیت نشدند که البته مطابق با قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی امکان پیگیری این افراد نیز بعد از ثبت اعتراض در هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان فراهم است.

وی در خصوص فعالیت‌های رسانه‌های معاند در راستای کاهش مشارکت مردم در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی اظهار کرد: راهبرد کلان رسانه‌های معاند در راستای تبلیغات و فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی است تا یاس و ناامیدی را به مردم جامعه اسلامی تزریق کنند.

ابراهیمی ادامه داد: آگاهی مردم و عملکرد دولت سیزدهم بستر این ناامیدی را از بین برده و امید و نشاط به مردم تزریق می‌شود و بنابراین مردم با آگاهی و در سلامت انتخاباتی تصمیمات خود را در قالب آرا انتخاباتی ارائه خواهند کرد.

۹۷ سفر شهرستانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی نیز در این همایش اظهار کرد: تاکنون ۹۷ سفر شهرستانی اجرا شده است که طی آن یک هزار و ۸۲۶ مصوبه تصویب که یک هزار و ۵۲۶ مصوبه آن در حوزه عمرانی است.

یاسر رهبردین با تشریح دیگر مصوبات شهرستانی افزود: ۳۰۰ مصوبه اقتصادی، ۶۶ بازدید از شهر و بازدید از ۳۰۲ روستا حاصل بخشی از عملکرد سفرهای شهرستانی است.

وی با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: ۱۷۴ مصوبه با اعتبار حدود ۲۰۰ هزار میلیارد ریال حاصل سفر ریاست جمهوری به استان بود که اغلب طرح‌ها در مرحله بهره‌برداری قرار دارند و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند.

رهبردین افزود: این رقم آماری جدید بر اساس متمم مصوبات شهرستان میرآباد و متمم دور دوم سفرهای شهرستانی است که در راستای پیگیری و نظارت نیز مصوبات تکمیل و به چرخه آماری افزوده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست