اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: مشکل ترافیک معابر درون شهری و بویژه بافت مرکزی شهر ارومیه یکی از معضلات جدی مدیریت شهری است.

پیمان آرامون در چهارمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار داشت: بیشترین عامل این ضعف در مدیریت و نبود زیرساخت های مدیریت ترافیک شهری است که با توجه به سیاست های دولت و تاکیدات مقام عالی استان از محل اعتبارات سال جاری، ۱۵ میلیارد ریال به شهرداری ارومیه برای نصب دوربین های ثبت تخلفات رانندگی اختصاص یافته است.

وی افزود: نصب دوربین در معابر اصلی و محدوده ترافیک داخل شهر به همراه رینگ کمربندی دور شهر از اولویت های نصب دوربین های ثبت تخلفات است که در کنترل ترافیک تاثیر گذار خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی دستگاههای خدمات رسان و شهرداریهای استان برای پذیرایی در استقبال از سال جدید و پذیرایی از مهمانان نوروزی گفت: ساماندهی ورودی شهرها از اقدامات ضروری است که باید شهرداریها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به جمع آوری نخاله ها و بهسازی ورودی های شهرها اقدام کنند.

آرامون ادامه داد: در خصوص کارهای عمرانی در سطح شهرها نیز در روزهای پایانی سال از ۱۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین سال ۹۸ ضمن خودداری از کارهای عمرانی غیر ضروری  و حفاری معابر نسبت به تنظیف معابر و بهسازی چهره شهرها ، اقدامی متفاوت از سالهای گذشته در دستور کار شهرداران قرارگیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: آماده سازی محیط پایانه های مسافری درون شهری و ارائه خدمات مناسب به مسافران، ایجاد انضباط و پیشگیری از تصادفات رانندگی، هماهنگی بین شهرداری ها برای تداوم ارائه خدمات حمل  ونقل عمومی در ایام نوروز ضروری است.

در ادامه این جلسه با بررسی آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در شهر ارومیه مقرر شد فاز نخست این پروژه تا پایان اردیبهشت سال ۹۸ به اتمام رسیده و سایر بخش های آن نیز پس از ساماندهی ترافیک در محل پروژه آغاز و با سرعت دهی به مراحل ساخت براساس زمانبندی پروژه به بهره برداری برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست