اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، این آمادگی در استان وجود دارد تا میزان واکسیناسیون کرونا را به ۵۰ هزار دز در روز برساند، البته اگر واکسن بیشتری به استان برسد قطعاً میزان تزریق روزانه مجددا افزایش خواهد یافت.

محمد مهدی شهریاری در جمع خبرنگاران افزود: در پی پیگیری هایی که در روزهای اخیر انجام شده است، خوشبختانه چندین محموله‌ واکسن وارد کشور شده تا روند افزایشی واکسیناسیون دنبال شود.

او ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، این آمادگی در استان وجود دارد تا میزان واکسیناسیون کرونا را به ۵۰ هزار دز در روز برساند، البته اگر واکسن بیشتری به استان برسد قطعاً میزان تزریق روزانه مجددا افزایش خواهد یافت.

شهریاری بیان کرد: در ارومیه دو مرکز شبانه روزی تزریق واکسیناسیون راه‌اندازی شده است و همچنین مراکز روزانه واکسیناسیون از ۸ مرکز به ۱۴ مرکز افزایش پیدا کردند.

او افزود: امیدوارم با رسیدن واکسن های مختلفی که از امروز به وارد کشور شده اند، بتوانیم روند واکسیناسیون عمومی را تقویت کرده و گروه‌های هدف بیشتری را علیه کرونا واکسینه کنیم.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی حتی بعد از تزریق واکسن الزامی است . حتی کسانی که هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند باز هم باید از ماسک استفاده کنند و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

شهریاری با اشاره به افزایش مبتلایان در ماههای اخیر گفت: نوع ویروس جدید کرونا بسیار مسری است و در حال حاضر افراد مسن زیادی در بیمارستان ها و مراکز درمانی بستری هستند. بنابراین از مردم درخواست می کنیم تا نهایت همکاری را با کادر درمان داشته باشد و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست