اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه به مرکز ملی تبادل اطلاعات کشور متصل شد که این فرآیند موجب ارایه سرویس های بهینه به شهروندان و یکپارچه سازی دیتا و خدمات می شود .

یاسر اسدپور اظهار کرد: به منظور تبادل اطلاعات بین دستگاهی، شهرداری ارومیه از طریق بستر GSB  به مرکز ملی تبادل اطلاعات کشور (NİX) متصل شد.

او افزود: این موضوع در راستای استفاده از بانک های اطلاعاتی سایر ارگان ها و سرویس های دولت الکترونیک مانند احراز هویت، شاهکار، لوکیشن آتش نشانی و همچنین استعلامات بین دستگاهی که نقش مهمی در بهبود کیفیت ارایه سرویس های خدمات الکترونیکی شهرداری ارومیه خواهد داشت.

به گفته رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه هم اکنون شهرداری ارومیه جز معدود شهرداری های کشور است که پس از پیگیری های مکرر  و بعد از فراهم شدن زیرساختهای لازم و استانداردسازی های مربوطه موفق به کسب مجوز اتصال به درگاه GSB از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

اسدپور ادامه داد: این فرآیند موجب ارایه سرویس های بهینه به شهروندان و عدم دریافت مدارک هویتی از ارباب رجوع و رفع نواقص برخی از بانک های اطلاعاتی شهرداری ارومیه خواهد شد که در نتیجه  منجر به یکپارچه سازی دیتا و خدمات می شود

او تصریح کرد : اقدامات و هماهنگی های انجام شده گام بزرگ شهرداری ارومیه در راستای دولت و شهرداری الکترونیک است و موجب رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان از ارائه خدمات مربوطه شده و سبب بازگشت سرمایه اجتماعی از طریق افزایش رضایتمندی عمومی خواهد شد.

GSB  در حقیقت بستر مشترکی است که در آن برای تسهیل تبادل اطلاعات ناهمگون دولت، سیستم‌های واسط نرم افزاری و سخت افزاری با ساختار یکپارچه طراحی شده است تا رد و بدل اطلاعات میان سازمانهای دولتی به صورت امن و در حداقل زمان ممکن انجام گیرد.

بستر گذرگاه GSB منفصل از اینترنت است و شبکه‌های اختصاصی تمام سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان این بستر نیز می بایست منفصل از اینترنت باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست