اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آمادگی کامل ۶۸ پایگاه راهداری برای زمستان سال جاری خبر داد.

پیمان آرامون در جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان با تشریح مهم‌ترین اقدامات این اداره کل جهت آمادگی برای راهداری زمستانی در سال جاری گفت: ذخیره و دپو ماسه و نمک در راهدارخانه ها و گردنه های صعب العبور ، تجهیز راهدارخانه ها و آماده سازی و تعمیر و اورهال ماشین آلات راهداری ، تعیین لیست کشیک راهداری زمستانی و ذخیره کیسه آسفالت سرد از جمله کارهای انجام شده است.

وی از آمادگی ۳۳۲ دستگاه ماشین آلات فعال راهداری ، ۶۸ پایگاه ثابت ، سیار و استیجاری راهداری ، ۸۴۸ نیروی درگیر راهداری زمستانی و ۶۸ اکیپ راهداری مستقر در محورهای مواصلاتی استان به عنوان تدابیر اندیشیده شده برای راهداری زمستانی سال جاری خبر داد و تاکید کرد : لازم است دستگاه‌ و نهادهای دولتی و انتظامی نیز آمادگی لازم برای اجرا عملیات راهداری زمستانی و در صورت لزوم تامین ماشین آلات مورد نیاز را داشته باشند.

 آرامون آشکار سازی نقاط حادثه خیز ، خط کشی محورها خصوصا راههای  شریانی ، تامین و تعمیر روشنایی ، چراغ های چشمک زن مسیرها مخصوصا در گردنه ها و مناطق صعب العبور و پرتردد و استفاده از ظرفیت ماشین آلات پیمانکاران در صورت بروز بحران را به عنوان سایر تدابیر اندیشه شده برای راهداری زمستانی سال جاری نام برد.

سرهنگ علیرضا اسماعیل نژاد، جانشین فرمانده پلیس راه استان نیز در این جلسه با تشریح اقدامات انجام شده توسط پلیس راه استان جهت نظارت و کنترل ایمنی محورهای مواصلاتی گفت : در ۷ ماهه گذشته از سال جاری معرفی متخلفین بخش حمل و نقل جاده ای به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی جهت بررسی در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ ، به مقدار ۸۸ درصد رشد داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست