اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه رای اولی‌ها به انتخابات شور و نشاط خاصی می‌بخشند، گفت: ۱۳۳ هزار و ۹۴۰ رای اولی در این استان آماده مشارکت در انتخابات هستند.

علی مصطفوی روز سه‌شنبه در جلسه شواری اداری شهرستان بوکان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: مشارکت رای اولی‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمرین مسوولیت‌پذیری و اجتماعی‌شدن را به نسل جوان می‌آموزد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری و شرکت در انتخابات، بهترین راه برای حفظ و صیانت از کشور در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از استقلال این کشور به خشم آمده و این مهم موجب شده تا استکبار جهانی و دنیای کفر همواره با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، ستیز و دشمنی داشته باشند و هرساله با توطئه‌های جدیدی درصدد ضربه زدن به نظام و ارزش‌های اسلامی باشند.

وی در خصوص افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس شواری اسلامی در آذربایجان‌غربی نیز اضافه کرد: در انتخابات دوم اسفندماه امسال، ۷۱ درصد از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن و حضور در پای صندوق‌های اخذ رای هستند.

وی اضاقه کرد: بسترها و آسیب‌شناسی لازم به منظور حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس یازدهم اندیشیده شده‌است و تلاش همه متولیان امر در سطح استان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی در خصوص تعداد شعب اخذ رای در سطح استان نیز بیان کرد: ۲ هزار و ۱۱۷ شعبه اخذ رای برای هرچه باشکوه برگزار کردن انتخابات این استان درنظر گرفته شده‌است که از این تعداد هفت صندوق برای اقلیت‌های مذهبی استان پیش‌بینی شده‌است.

وی با بیان اینکه مسوولان خود را امانتدار آرای مردم می‌دانند، افزود: مسوولان در انتخابات باید به‌طور کامل بی‌طرف بوده و از امکانات دولتی به نفع و یا علیه هیچ کسی استفاده نکنند.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی به نقش رسانه‌ها در انتخابات و تاثیرات آن اشاره و اضافه کرد: رسانه‌های جمعی باید زمینه وحدت و انسجام در انتخابات پیش‌رو را فراهم کرده و از دامن زدن به اختلافات خوداری کنند.

وی با بیان حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: حضور پرشور و میلیونی مردم در این مراسم چیزی شبیه به معجزه بود که بار دیگر موجب یاس دشمنان نظام و انقلاب را فراهم کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی دهه فجر امسال را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظامی مقدس جمهوری اسلامی در میان مردم عنوان و اضافه کرد: دستاوردهای نظام با وجود محدودیت‌ها و موانع مختلفی چون جنگ تحمیلی، دشمنی استکبار جهانی و تحریم‌های ظالمانه تحقق یافته‌ است و مردم باید درک درستی از موفقیت نظام با وجود شرایط نامناسب داشته باشند.

سرپرست فرمانداری بوکان نیز در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر گفت: تمامی امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان فراهم شده است و روال کار طبق برنامه زمان‌بندی شده به‌خوبی پیش می‌رود.

لقمان خسروپور بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: امیدواریم انتخابات پرشوری در بوکان همزمان با سراسر کشور برگزار شود و مردم نماینده شایسته‌ای را انتخاب و روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

وی بزرگترین مشکل شهر بوکان را حاشیه نشینی عنوان کرد و افزود: این شهرستان به دلیل مهاجرپذیر بودن به این معضل مبتلا شده است که برای حل آن در ستاد بازآفرینی برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر شهر بوکان مشکل حاشیه نشینی در ۱۱ روستای این شهرستان بوجود آمده است.

امام جمعه بوکان نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر گفت: مردم بوکان همواره در مسیر امام و رهبری بوده و برای حمایت از ارزش‌های انقلاب شهدای فراوانی را نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

ماموستا ملاعباس احمدی افزود: در این راستا مسوولان نیز باید در زمینه رفع مشکلات مردم به خصوص در بخش اشتغال و مشکل اقتصادی مردم گام‌های اساسی بردارند.

وی با بیان اینکه مردم این شهر در زمان برگزاری نماز جمعه در مسجد جامع این شهر با کمبود فضا مواجه هستند اظهار داشت: مکان فعلی گنجایش تعداد نمازگزاران را ندارد و از مسوولان استانی انتظار داریم که مسوولان برای توسعه مسجد جامع این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

او بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای تاکید کرد و افزود: حضور حداکثری در انتخابات، تجدید پیمان با انقلاب، رهبری و ارزش‌های نظام اسلامی است و یاس دشمنان انقلاب را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا ؛ آذربایجان‌غربی ۱۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست