اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی بازدید از موزه‌های سطح استان در هفته معلم و هفته کارگر برای معلمان و قشر زحمت‌کش کارگران رایگان است.

مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: پیرو دستور استاندار مبنی بر فراهم کردن شرایط بازدید رایگان از موزه‌های استان برای معلمان و کارگران، در طول هفته معلم و کارگر بازدید از موزه‌های استان برای این قشر دلسوز و پرتلاش استان رایگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در سطح استان ۱۰ موزه اعم از سه‌گنبد، مردم‌شناسی و باستان‌شناسی ارومیه، باستان‌شناسی خوی، مردم‌شناسی مهاباد، باستان‌شناسی نقده، موزه حسنلو نقده، مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب، قره‌کلیسا چالدران و کاخ باغچه‌جوق ماکو و … آماده بازدید هستند و بازدید موزه‌ها همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ ممکن است.

سینماها در روز معلم برای معلمان رایگان شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام رییس شورای آموزش و پرورش استان همزمان با روز معلم (۱۲ اردیبهشت) به صورت رایگان و در طول هفته گرامیداشت مقام معلم به صورت نیم بها فیلم‌های اکران شده در سینماها را تماشا کنند.

علی مطهری اظهار کرد: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش و دستور استاندار آذربایجان غربی بازدید از موزه‌های استان نیز در این روز برای فرهنگیان رایگان است.

مطهری با اشاره به اینکه به دستور استاندار آذربایجان غربی استفاده از اماکن ورزشی و استخرها نیز در طول هفته گرامیداشت مقام معلم با هماهنگی انجام شده همراه با تخفیف ویژه است، اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان مقرر شد از دهیارانی که در کسوت معلمی در روستاهای زیر ۵۰ نفر جمعیت فعال هستند، تجلیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست