اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طی سالجاری ۷۵ درصد سرقت های استان کشف شده است.

سرهنگ جلال عباس زاده در نشست خبری بااصحاب رسانه در تشریح برنامه های هفته ناجا بااشاره به آغاز هفته ناجا از امروز  (پنج شنبه ۱۱ مهر ) با شعار پلیس هوشمند امین مردم بابیان اینکه، ۷۵ درصد از سرقت ها، در استان طی سال جاری کشف شده است بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری هیچ گونه جرایم خشن و سرقت مسلحانه در استان وجود نداشته همچنین دستگیری سارقین نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ عباس زاده در خصوص کشفیات در سال جاری اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری کشفیات مشروبات الکی نسبت سال گذشته ۵۱ درصد افزایش و در کشفیات مواد مخدر ۲۵ درصد افزایش را شاهدیم.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به سال قبل متهمین دستگیر شده ۱۶ درصد افزایش، خودروهای توقیفی ۳ درصد کاهش و در متلاشی شدن باند های مواد مخدر ۲۷ درصد افزایش وجود دارد.

سرهنگ عباس زاده در خصوص تماس های مردمی با پلیس تصریح کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری مردم بالغ بر ۷۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ داشته اند که ۶۳ درصد از تماس ها مربوط به درخواست راهنمایی بوده است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر با سامانه ۱۹۷ تماس گرفته و انتقاد و پیشنهاد و راهنمایی های خود را به پلیس اعلام کرده اند.

این مقام انتظامی استان  با اشاره به اجرای ۲۷ عنوان برنامه در طول هفته در خصوص برنامه های هفته ناجا تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با ارمان های شهدا، اجرا صبحگاه مشترک با سایر نیروهای مسلح و ایجاد تعامل بیشتر با سایر نیرو های نظامی، برپایی نمایشگاه های فضای مجازی در مدارس، حضور روزانه هیئت رئیسه نیرو انتظامی در تمامی شهر ها در مرکز ارتباطات مردمی ناجا و ارتباط با مردم، آموزش روزانه قوانین راهنمایی و رانندگی در شهرک ترافیک، اجرایی خدمات مردم و امداد و بهداشت در مناطق محروم و مرزی از برنامه های نیرو انتظامی در هفته ناجاست.

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی در خصوص جلوه های اجتماعی پلیس بیان کرد: جامعه محوری، قانون گرایی، مشارکت مردمی و توسعه آن در ایجاد امنیت با آموزش های همگانی، هشدار های انتظامی، اطلاع رسانی به عموم مردم نسبت آسیب های اجتماعی، افزایش پژوهش ها برای کاهش بزهکاری در جامعه از جلوه های اجتماعی پلیس است.

وی افزود: پلیس مهم ترین ارگان و پیش قراول برای برقراری امنیت و پاسداری از کیان و امنیت مردم بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست