اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به تصویب ۲۷ طرح در راستای توسعه خدمت‌رسانی به شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت در سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان گفت: طبق یکی از مصوبات این طرح، عملیات تامین آب شرب پیرانشهر از سد سیلوه اجرایی می‌شود.

لطیف خوش سیرت شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: الحاق ۴۱ روستای مشکل دار پیرانشهر به پروژه شین آباد و پسوه و آغاز عملیات اجرایی آنها در اسرع وقت در قالب مصوبات این سفر در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی، تجهیز و وارد مدار شدن چهار حلقه از هشت حلقه چاه حفر شده، معرفی ۲۰ روستای دارای مشکل تامین آب با نظر نماینده مردم در مجلس و فرماندار برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز و اختصاص پنج میلیارد تومان برای تقویت ایستگاه بین راهی سوغانلو از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی مدت یک ماه از دیگر مصوبات این سفر بود.

وی ادامه داد: مطالعه و آغاز عملیات اجرایی مخزن یکهزار مترمکعبی لاجان و تهیه پکیج تصفیه آب از سد کانی سیب یا احداث چاه فلمن جهت تامین آب شرب شهر پیرانشهر در مدت ۱۵ روز و اجرای یکی از آن موارد از جمله دیگر تصمیمات اتخاذ شده برای شهرستان پیرانشهر بود.

خوش سیرت اظهار کرد: همچنین در این سفر الحاق ۵۲ روستای دارای مشکل آب شرب شهرستان سردشت به پروژه ملی ۴۱ روستایی شهدای ژاله جهت استفاده از اعتبارات محرومیت زدایی سال ۱۴۰۰ و آغاز عملیات اجرایی آنها در اسرع وقت به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: اتمام عملیات اجرایی تامین آب شرب شهر نلاس از تصفیه خانه آب شرب شهرهای سردشت و ربط با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تنش آبی در مدت سه ماه، تامین اعتبار به میزان ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی برای مخازن ذخیره ربط و نلاس و آغاز عملیات اجرایی آنها نیز از تصمیمات جلسه رفع مشکلات حوزه آب پیرانشهر بود.

وی تاکید کرد: پیگیری رفع نواقص برج آبگیر شهرهای سردشت و ربط توسط آب‌ نیرو، پیگیری اجرای مدول سوم تصفیه خانه آب سردشت و ربط و پیگیری و اجرای مخزن ۵ هزار مترمکعبی شهر سردشت تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ از جمله دیگر تصمیمات اتخاذ شده در جلسه برای این  شهرستان جنوبی استان بود.

خوش سیرت گفت: تامین یک هزار متر لوله فاضلاب برای شهر ربط و سه هزار متر لوله به منظور اصلاح شبکه روستاهای شهرستان سردشت، انجام اقدامات لازم به منظور تامین فشارآب مناطق بالادست شهر ربط از چشمه شهر تا احداث مخزن ۲هزار مترمکعبی، تامین اعتبار لازم به منظور بازسازی چشمه آب شه‌میرآباد از دیگر مصوبات جلسه رفع مشکلات حوزه آب شهرستان سردشت بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست