اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از دایرشدن سرویس‌های برگشت برای جابجایی زائران از ترمینال بغداد و کاظمین به اربیل عراق خبر داد.

پیمان آرامون اظهار کرد: کار جابجایی زائرین اربعین حسینی در حال حاضر یکی از اولویت‌های کاری این اداره کل بوده که علاوه بر خدمات رسانی در مسیرهای داخل کشور به سمت تمرچین و مهران و بالعکس نسبت به پوشش زائران بازگشتی در مسیرهای کربلا به اربیل و در نهایت کشور نیز اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: از روز جاری پیرو دستور مقام عالی استان و هماهنگی‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی سرویس‌های بازگشت زائران از ترمینال بغداد و کاظمین به سمت عراق دایر شده است تا از سرگردانی و معطلی زائران جلوگیری شود.

آرامون اضافه کرد: در کنار این مهم، ناوگان اتوبوس آذربایجان غربی برای بازگرداندن زائران هم استانی از مرز مهران به‌شهرهای استان اعزام شده‌اند و از مردم برای سعه صدرشان در قبال کاهش سرویس‌های حمل و نقل عمومی در مسیرهای به سمت شهرها و استان‌های دیگر قدردانی می‌کنم.

افزایش ۲۳ درصدی تردد زائر از پایانه مرزی تمرچین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش ۲۳ درصدی تردد زائر از پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

پیمان آرامون از افزایش تردد زوار نسبت به مدت مدت مشابه سال گذشته در پایانه مرزی تمرچین خبر داد و اظهار داشت: طبق آمار مرکز مدیریت راه‌های استان، تردد به پایانه مرزی تمرچین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ۱۰ سایت دوربین نظارتی محورهای ارومیه – نقده (ایالنلی داغ – سه راهی محمدیار-حیدر آباد-تپه دیدان) نقده-پیرانشهر (گردنه دواب) پیرانشهر-پایانه مرزی تمرچین (گردنه قمطره-تیرپارک پایانه مرزی تمرچین-یادمان شهدا پایانه مرزی تمرچین-سردرب پایانه مرزی تمرچین-محوطه پایانه مرزی تمرچین) را پایش می‌کنند که نتیجه این پایش ها میانگین آمار متوسط تردد ۳۳۹۵ خودرو در روز و ۲۵۹ خودرو در ساعت را ثبت کرده‌اند.

آرامون، عنوان کرد: تردد در همه محورهای منتهی به پیرانشهر به صورت روان گزارش شده و با توجه به تردد ناوگان مسافری از پارکینگ‌های شهرستان پیرانشهر در مسیر پیرانشهر به پایانه مرزی تمرچین، ترافیک این مسیر نیمه روان است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، گفت: زائران قبل از حرکت از مبدا، با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت محورهای منتهی به مرز تمرچین مطلع شوند و اپلیکیشن ۱۴۱ که دارای امکاناتی از قبیل محل دوربین‌های نظارت تصویری، مجتمع‌های خدمات رفاهی، نمازخانه، جایگاه سوخت و … را در تلفن همراه خود نصب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست