اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی بیان کرد:  تکمیل و توسعه شبکه ی آبیاری بویلاپوش یکی از این طرح های مهم برای تامین آب دشت خوی است که تا ۲۰ روز آینده از ٢ هزار و ٣٥٠ هکتار اراضی بویلاپوش، ١١٠٠ هکتار به بهره برداری خواهد رسید و مابقی تا شهریور ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

آوای مرز : مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از اجرای ٣طرح ملی آبهای مرزی با گشایش اعتبار از محل صندوق توسعه ملی جهت توسعه بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

 مجید رستگاری در این باره افزود: ٢هزار و ٢٠٠میلیارد تومان اعتبار برای ٣پروژه ی مهم و شاخص کرم آباد، پروژه غازان و پروژه ی سیلوه امسال از محل صندوق توسعه ملی تخصیص پیدا کرد .

او ادامه داد: تا کنون یک سوم اعتبارات اخذ شده و با این اعتبار در حال نصب ادوات پروژه ها و تکمیل ایستگاه های پمپاژ و به بهره برداری هستیم و پروژه ها تا شهریور ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهیم رساند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی بیان کرد:  تکمیل و توسعه شبکه ی آبیاری بویلاپوش یکی از این طرح های مهم برای تامین آب دشت خوی است که تا ۲۰ روز آینده از ٢ هزار و ٣۵٠ هکتار اراضی بویلاپوش، ١١٠٠ هکتار به بهره برداری خواهد رسید و مابقی تا شهریور ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست