اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: اجلاس منطقه ای وحدت، زمان اقدام و برنامه عملیاتی برای دستیابی به طرح مفهومی امت واحده اسلامی است تا دیپلماسی نخبگانی را به سطح دیپلماسی مردمی و عمومی برسانیم.

حجت الاسلام حمید شهریاری در سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی ضمن قدردانی از مسئولین آذربایجان غربی، به تشریح طرح مفهومی امت واحده اسلامی در پنج لایه پرداخته و افزود: با محقق شدن مراحل این طرح، اتحادیه کشورهای اسلامی تاسیس خواهد شد.

اوبا اشاره به اینکه ما نقائص و کاستی‌هایی در درون جامعه اسلامی داریم که دشمن از آن بهره برداری کرده و پروژه تفرقه خود را پیش می برد، اظهار کرد: از جمله این نقائص، افراط‌گرایی و تکفیر در بین مذاهب بوده و مختص یک مذهب نبوده و باید جلوی آن را گرفت و در چنین کنفرانس هایی اثبات کنیم که ایمان به یگانگی خدا و محبت به اهل بیت(ع) برای مسلمان بودن کفایت می کند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه رقابت باید موجب تقویت کشورهای اسلامی شود، افزود: اسلام آزادی را در حد حدود الهی قبول دارد و باید با تفکر لیبرالیسم فردگرایی که توسط آمریکا و اذنابش ترویج شده و مفهوم آزادی را خلاف واقع و به طور افراطی رواج می‌دهد، مقابله کرد.

سومین اجلاس منطقه‌ای کنفرانس اسلامی با حضور یک هزار و ۷۰۰ مهمان از کشورهای همسایه و داخل کشور در ارومیه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست