اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سخنگوی دولت با اشاره به نگاه ویژه به موضوع احیای دریاچه ارومیه گفت: در این خصوص، نگاه دولت سیزدهم مردمی و مبتنی بر همراهی و همکاری همه مردم است.

علی بهادری جهرمی امروز در حاشیه بازدید از دریاچه ارومیه افزود: دولت سیزدهم در راستای توجه ویژه به احیای دریاچه ارومیه، دبیری ستاد احیا را از یک مقام کشوری به استاندار آذربایجان غربی تغییر داد که همین امر گام بلندی در استفاده از همه ظرفیت‌ها برای این منظور است.

او همچنین با اعلام اینکه اشرافیت استاندار آذربایجان غربی به موضوع دریاچه ارومیه موجب شده دولت بیش از پیش در راستای احیای دریاچه گام بردارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا برای احیای دریاچه ارومیه، در سال جاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت ادامه داد: موضوع دریاچه ارومیه، موضوعی ملی بوده و مختص آذربایجان غربی نیست و همه مردم منطقه و کشور در این خصوص دغدغه دارند.

بهادری جهرمی همچنین تغییرات اقلیمی ایجاد شده در منطقه را به عنوان عاملی مهم در کاهش آب دریاچه ارومیه معرفی کرده و افزود: در صورتی که انتقال آب از منابع متعدد صورت نمی‌گرفت، وضعیت امروز دریاچه ارومیه با توجه به کاهش نزولات آسمانی، بسیار بدتر از مشابه سال گذشته بود.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز با قایق از دریاچه ارومیه در محدوده پل میانگذر بازدید کرده و مسئولان مربوطه نیز گزارشی درخصوص اقدامات انجام شده درخصوص احیای دریاچه ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست