اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: مناطقی که اماکن بهره مندی از فضای مجازی را ندارند بویژه در روستاها، معلمان عزیز با رعایت فاصله اجتماعی نسبت به ارائه بسته های آموزشی اقدام می کنند.

«ابراهیم محمدی» در اولین گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ اظهار داشت: برنامه استراتژیک آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین است و هر برنامه ای باید همسو با اهداف این سند تدوین و اجرا شود.

او افزود: ۱۰ برنامه اولویت دار در این خصوص تدوین شده است و باید برنامه عملیاتی دارای قابلیت اجرایی، توسط مناطق آموزشی استان طراحی شود.

محمدی ادامه داد: در مواجه با بیماری کرونا، آموزش و پرورش بر اساس سیاستهای دولت و ستاد کرونا عمل می کند و خوشبختانه در این مدت با روشها و ابتکارات جدید فرآیند آموزش در استان تداوم یافت.

او بیان کرد: حضور دو سوم کارمندان بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی از هفته آینده در ادارات آموزش و پرورش استان اجرا خواهد شد و اولویت عدم حضور با همکارانی است که امکان دور کاری دارند و یا با بیماری مواجه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان  با تقدیر از زحمات معلمان استان که با تلاش در راستای آموزش از راه دور فرآیند آموزش را تداوم بخشیدند؛ گفت: شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد» منجر به انسجام در آموزش مجازی خواهد بود.

او اضافه کرد: مناطقی که اماکن بهره مندی از فضای مجازی را ندارند بویژه در روستاها، معلمان عزیز با رعایت فاصله اجتماعی نسبت به ارائه بسته های آموزشی اقدام می کنند.

محمدی ادامه داد: ارزیابی فعالیت مدارس در سراسر استان در دستور کار قرار دارد و هدف از این ارزیابی تقویت و بهبود عملکرد مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اذعان به اینکه باید تا یک شهریور کلیه فعالیتهای ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی پایان پذیرد؛ تاکید کرد: ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی در سالتحصیلی آینده با در نظر گرفتن سیاستهای کلی اداره کل مدنظر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست