اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

سرهنگ غنی زاده تاکید کرد : خط قرمز پلیس، تامین امنیت شهروندان است و هرجا خط قرمزها رعایت نشود، بی اغماض برخورد خواهد شد و اجازه نخواهیم داد عده ای با رفتارهای مخاطره آمیز و هنجارشکنانه آسایش شهروندان را برهم بزنند. 

آوای مرز :جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ارزش ریالی پرونده های جرایم اقتصادی استان طی سال جاری، ۵ هزار میلیارد تومان است که یک هزار میلیارد تومان مربوط به قاچاق کالا و ارز و ۳۶۱۰ میلیارد تومان مرتبط با سایر جرایم حوزه جرایم اقتصادی است.

سرهنگ سامان غنی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شعار نوروزی فراجا، «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت»علام شده است، افزود: در حوزه جرایم اقتصادی، ۱۲۵۹ فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز تشکیل و رسیدگی شده و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این حوزه دستگیر شدند.

وی از کشف صد درصدی پرونده های سرقت مسلحانه در استان خبرداد و گفت: امسال ۵۱ درصد از کل سرقت های استان کشف شده است.

سرهنگ غنی زاده گفت: ۹۸ درصد از پرونده های قتل امسال کشف شده و ۱۲۰ درصد از کل پرونده های قتل منجر به کشف شده است.

وی ادامه داد: ۹۹ درصد از پرونده های حوزه جعل در استان کشف و ۲۴۶ نفر جاعل نیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهارکرد: ۹۹درصد از پرونده های کلاهبرداری کشف و ۲۹۰ نفر کلاهبردار دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه ۱۹۳ میلیارد تومان بود که ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ غنی زاده تصریح کرد: ۸۷ درصد از پرونده‌های حوزه سایبری، کشف شده و ارزش این پرونده ها ۱۱۹ میلیارد و ۱۳۲ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه طی ۱۱ ماهه سال جاری  ۴.۵ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده و ۱۱ هزار و ۹۰۸ متهم دستگیر شدند، گفت: یک هزار و ۸۱۴ طرح عملیاتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان اجرا شده که ۳۰۰ دستگاه خودرو نیز که در امر قاچاق موادمخدر دخیل بودند، توقیف شده است.

سرهنگ غنی زاده با اشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر در سطح استان، گفت: تا ۲۰ اسفندماه سال جاری، ۴۵۶ معتاد متجاهر در کمپ معتادین استان ساماندهی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هر ساله در چهارشنبه سوری، شاهد اتفاقات تلخ بواسطه هیجانات کاذب و زودگذر رخ می دهد که گاه قابل جبران پذیر نیست که رویکرد پلیس در چهارشنبه سال، رویکردی اجتماعی است و در تلاشیم برای تامین امنیت شهروندان با تمام توان و ظرفیت صد درصد طرحهای مربوط به ارتقای امنیت به اجرا دربیاید.

وی ادامه داد: خط قرمز پلیس، تامین امنیت شهروندان است و هرجا خط قرمزها رعایت نشود، بی اغماض برخورد خواهد شد و اجازه نخواهیم داد عده ای با رفتارهای مخاطره آمیز و هنجارشکنانه آسایش شهروندان را برهم بزنند.

سرهنگ غنی زاده با بیان اینکه امسال شاهد رشد تلفات انسانی در تصادفات درون و برون شهری در استان بودیم، افزود: ۱۱۰ تیم گشت در حوزه برون شهری و ۱۳۰ تیم گشت برای حوزه درون شهری توسط پلیس راه در ایام نوروز سازماندهی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: طی ۱۱ ماهه سال جاری، در تصادفات درون شهری ۱۳۵ نفر و در تصادفات برون شهری ۵۱۸ نفر فوت شدند.

وی با اشاره به تماس بیش از ۲ میلیون و ۷۸ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ انجام شده است، اظهار کرد: از بین تماس ها با ۱۱۰، ۴۹۳ هزار و ۷۹۸ مورد عملیاتی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست