اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت : امر مبارزه با مواد مخدر جهاد در راه خدا می باشد و تلاش در این عرصه منجر به بهبود وضعیت جامعه و جوانان و ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز می شود.

آوای مرز :  هشتمین جلسه کمیته حقوقی قضایی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی با حضور  رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر اعضای کمیته در دادگستری برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا از زحمات تمامی مجموعه های عضو کمیته راهبردی قضایی انتظامی مبارزه با مواد مخدر در تدوین سیاست گذاری ها و برخورد با سوداگران مرگ و بالا بردن هزینه جرم و ضربه به بنیان های مالی و تعقیب متهمین تلاش می کنند تقدیر نمود.

ناصر عتباتی ادامه داد: این کمیته یکی از کمیته های مهم است که مکمل زحمات همه مجموعه ها در بحث مبارزه با مواد مخدر می باشد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: اینک که در پایان سال قرار داریم باید دسته بندی و مروری به عملکرد خود داشته باشیم و نقاط ضعف اصلاح و نقاط قوت که خیلی هم زیاد است تقویت شوند.

وی در پایان گفت: امر مبارزه با مواد مخدر جهاد در راه خدا می باشد و تلاش در این عرصه منجر به بهبود وضعیت جامعه و جوانان و ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم به تعیین تکلیف اموال توقیفی در راستای بخشنامه دادستانی کل کشور تاکید و گفت این جلسات باید با دستور کارهای مشخص تشکیل تا تاثیرگذاری خاص خود را داشته باشد.

حسین مجیدی ادامه داد: در فرآیند تعیین تکلیف اموال حاصل از جرم قاچاق موادمخدر با چالش‌های حقوقی مواجه هستیم که می بایست با حضور میدانی، نظارت ها و ورودهای ویژه این اموال به قید فوریت تعیین تکلیف شوند.

جعفر ذوالفقاری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز در این جلسه با اشاره به اهتمام ویژه دستگاه قضایی و در رأس آن دکتر عتباتی در مقوله شناسایی اموال و برخورد قاطع با بنیان های مالی سوداگران مرگ، از اقدام اخیر ایشان در بازگرداندن یک قطعه زمین ارزشمند به بیت المال تقدیر نمود.

در ادامه جلسه پس از قرائت دستورات جلسه، رئیس دادگاه انقلاب و معاون دادستان عمومی و انقلاب در امور انقلاب و سایر اعضاء به گزارش اقدامات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست