اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : عصر پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه و به میزبانی سالن غدیر ارومیه جلسه ی هماهنگی با حضور دکتر سجاد بیرامی دبیر ستاد عالی مسابقات ، آزادی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ، پیمان رضایی دبیر کمیته اجرایی مسابقات و جمعی از کمیته های متناظر برگزار شد

سجاد بیرامی دبیر ستاد عالی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ابتدای این جلسه با تقدیر و تشکر از تمام همکاران در کمیته های مختلف گفت : مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بالاترین سطح برگزاری مسابقات در والیبال آسیاست و این یک میزبانی تاریخی برای ورزش استان آذربایجان غربی است که تلاش می‌کنیم با برگزاری جلسات ، هماهنگی و همفکری با کمیته های متناظر و کمک سایر دستگاه های اجرایی ، انشاالله یک میزبانی شایسته را رقم بزنیم و قدرت مدیریت ، میزبانی و اتحاد و همدلی و پتانسیل بسیار خوب کشور ایران و استان آذربایجان غربی را به جهانیان معرفی کنیم و بتوانیم در آینده میزبان رویداد های بزرگتری نیز باشیم .

بیرامی با تقدیر از زحمات ارزشمند استاندار آذربایجان غربی گفت : تا آغاز مسابقات روز تعطیل برای ما وجود ندارد و با هماهنگی های استاندار در پایان هر روز آخرین گزارش ها از روند آماده سازی و اقدامات اجرایی به ایشان ارسال میشود و تمام دستگاه های اجرایی استان برای یک میزبانی تاریخی پای کار هستند.

ارومیه آماده میزبانی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: پایتخت والیبال آسیا آماده ی میزبانی شایسته از والیبال قهرمانی مردان این قاره است.

سجاد بیرامی در حاشیه ی بازدید از روند نصب کفپوش های سالن غدیر ارومیه در گفت و گو با خبرنگار این کمیته اظهار داشت : طی دو روز آینده فرآیند نصب کفپوش های سالن های غدیر و شهید آهندوست به پایان می‌رسد ، ضمن اینکه تعویض صندلی های شکسته ، تعمیرات مربوط به رختکن ها و سرویس های بهداشتی و کارهای جزیی هم به زودی به اتمام خواهد رسید تا سالن ها آماده ی میزبانی باشند .

دکتر بیرامی در مورد پوستر بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا گفت : انشاالله هفته ی آینده و طی مراسمی از پوستر رسمی مسابقات رونمایی خواهیم کرد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد : سعی داریم با هماهنگی‌ فدراسیون والیبال ایران و آسیا در حاشیه ی برگزاری مسابقات از پیشکسوتان که سرمایه های اصلی ورزش این استان هستند تقدیر کنیم ، چند برنامه ی ویژه ی دیگر نیز توسط ستاد برگزاری مسابقات برنامه ریزی شده که به زودی اعلام خواهد شد

دکتر بیرامی در پایان از تمام همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و کمیته های برگزاری مسابقات تشکر کرد و همکاری ، اتحاد و همدلی مثال زدنی در این میزبانی بزرگ را نقطه ی عطف این مسابقات دانست و خاطر نشان کرد با این کار تیمی میزبانی تاریخی را رقم خواهیم زد.

دو سالن آماده برگزاری مسابقات

رئیس اداره نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی از آماده سازی ۲ سالن شش هزار نفری غدیر و سه هزار نفری شهیدان آهندوست برای مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا خبرداد.

شهرام عباسی در خصوص نحوه آماده سازی سالن های ورزشی ارومیه برای برگزاری مسابقات والیبال مردان آسیا، گفت: سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست در زمان کرونا در اختیار ستاد مدیریت و مقابله با کرونا و دانشگاه علوم‌پزشکی به منظور انجام واکسیناسسیون قرار گرفته بود، که کفپوش آن با مشکلات زیادی مواجه شده است به همین منظور کفپوش جدید استانداردی برای آن تهیه شد.

وی ادامه داد: رختکن های ورزشکاران به صورت کامل به کمد و اقلام ضروری مجهز شده و همچنین نیمکت های شکسته با نیمکت های جدید برای حضور تماشاگران تعویض شده است.

عباسی با اشاره به مشکل روشنایی سالن آهندوست، تصریح کرد: سیستم روشنایی سالن مطابق استاندار های فدراسیون باید ۱۵۰۰ لوکس باشد که به کمک تیم فنی و شرکت توزیع نیروی برق به ۱۸۰۰ لوکس رسانده شده که مورد تایید فدراسیون والیبال و بویژه کنفدراسیون والیبال آسیا است.

وی افزود: با قرار دادن چند دکل در محوطه بیرونی مشکل نور این مناطق هم به طور کامل مرتفع شده است.

ناظر کمیته آماده سازی، فنی و عمرانی محل برگزاری مسابقات با اشاره به قرار دادن سیستم های سرمایشی و تهویه هوای بروز در سالن ها، گفت: دو دستگاه چیلر برای تهویه و متبوع کردن هوای سالن ها حداکثر ظرف ۲ روز آتی نصب خواهند شد.

عباسی در خصوص روند آماده سازی سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر نیز اظهارداشت: سالن غدیر چون در دور مسابقات قرار داشت نسبتا وضعیت مطلوبی دارد و کفپوش آن با کفپوش مخصوص مسابقات تعویض شدا است.

وی در ادامه به مشکلات شیرآلات سرویس های بهداشتی اشاره کرد و گفت: این مشکلات به طور کامل رفع شده و همچنین جایگاه ویژه خبرنگاران و گزارشگران نیز طی چند روز آینده آماده خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوربین های ویدیو چک و اسکوبرد نیز تهیه شده و طی چند روز آینده آماده نصب در محل مسابقات است.

اردوی تیم ملی در ارومیه
با اعلام رییس هیئت والیبال استان آذربایجان غربی اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال مردان ایران از روز، یکشنبه ۱۵ مرداد در شهر ارومیه آغاز خواهد شد .

پیمان رضایی رئیس کمیته اجرایی ستاد عالی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در گفت و گو با خبرنگار این کمیته در مورد آغاز اردوی تیم ملی والیبال در ارومیه اظهار داشت : با هماهنگی های انجام شده کاروان تیم ملی والیبال ایران از روز شنبه ۱۴ مرداد وارد شهر ارومیه میزبان بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا خواهند شد و اردوی تیم ملی والیبال ایران از روز ۱۵ مرداد ماه به میزبانی سالن غدیر ارومیه آغاز خواهد شد .

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا زمان آغاز اردوی تیم ملی والیبال مراحل آماده سازی سالن ها را به اتمام برسانیم‌ ضمن اینکه کفپوش استاندارد مسابقات نیز ظرف دو روز آینده در سالن‌ها نصب خواهد شد تا اردوی تیم ملی والیبال ایران در بهترین شرایط برگزاری شود و همه ی شرایط برای میزبانی خوب در این مسابقات مهیا شود.

رضایی در مورد حضور تیم ها در ارومیه اظهار کرد : طبق هماهنگی های انجام شده با فدراسیون والیبال تیم های پاکستان و عراق زودتر از سایر تیم ها وارد ارومیه خواهند شد تا بازی های تدارکاتی برگزار کنند.

برنامه حضور سایر تیم ها هم به زودی از طریق کمیته رسانه و اطلاع رسانی مسابقات اعلام خواهد شد.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ لغایت ۴ شهریور ماه به میزبانی شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست