اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: آذربایجان‌غربی با داشتن یک هزار کیلومتر مرز با کشورهای همسایه ظرفیت مهمی در حوزه بین المللی دارد و پیش بینی می شود جام آفرود و میزبانی دوره آموزشی درجه سه مربیگری در موتورسواری و اتومبیلرانی به این استان واگذار کنیم.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به شرایط خوب استان و هیات آذربایجان‌غربی در بحث برگزاری مسابقات و حمایت از ورزشکاران این رشته اظهارکرد: رشته اتومبیلرانی و موتورسواری رشته المپیکی و آسیایی در کشورمان نیست با این حال در بین اقشار مختلف و بخصوص جوانان بسیار محبوب و پرطرفدار است.

او اضافه کرد: نبود زیرساخت مهم ترین مشکل این هیات در آذربایجان‌غربی و ایجاد یک پیست مناسب و استاندارد برای برگزاری رویداد و حضور مردم و تماشاگران علاقمند حداقل نیازیست که می‌تواند به رشد این رشته کمک کند با این حال قرار است مدیرکل با کمک استاندار برای این مورد رایزنی و برنامه ریزی کنند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: آذربایجان‌غربی با داشتن یک هزار کیلومتر با کشورهای همسایه ظرفیت مهمی در حوزه بین المللی دارد و پیش بینی دارم جام سرداران شهید آذربایجان‌غربی در رشته آفرود را برنامه ریزی و فدراسیون نیز برای برگزاری آن همکاری و حمایت خواهدکرد.

ناظمی اظهار کرد:همچنین تلاش می کنیم یک دوره آموزشی درجه سه مربیگری هم در موتورسواری و هم در اتومبیلرانی به میزبانی این استان از وزارت ورزش دریافت ضمن اینکه میزبانی مسابقات کشوری را به این استان واگذار کنیم.

او اضافه کرد: فعال شدن همه شهرستان‌های استان و همچنین حضور پرشورتر زنان از خواست‌های فدراسیون از هیات های استان است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: استان آذربایجان‌غربی یکی از هیات‌های برتر ماست با این حال فاصله دور با مرکز یکی از مشکلاتیست که وجود دارد لذا فدراسیون حمایت خود را برای برگزاری مسابقات مختلف منطقه‌ای در این استان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست