اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس سازمان مدیریت پسماندشهرداری ارومیه بیان کرد: امسال با بهره‌برداری از کارخانه کمپوست، شاهد تغییرات اساسی در زمینه مدیریت پسماند در شهر ارومیه خواهیم بود‌.

احد یوسفی اظهار کرد: امسال با توجه به چشم‌اندازی که سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه دارد و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قصد داریم برنامه‌های مدنظر را برای تغییر در شیوه مدیریت پسماند نهایی و عملی کنیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: بهره‌برداری از کارخانه کمپوست؛ تجهیز و مدرن‌کردن ماشین آلات سازمان در زمینه جمع‌آوری، حمل و دفن؛ برنامه‌ریزی برای تفکیک صحیح پسماند در ارومیه و بهره‌مندی از توان نخبگان بومی در زمینه‌های مختلف مدیریت پسماند از جمله برنامه‌های مدنظر سازمان برای سال جاری است.

یوسفی افزود: شعار جهانی “زباله طلای کثیف” یک حقیقت واضح است که ما نیز باید آن را باور و در جهت عملی‌ساختن این شعار برای ایجاد رفاه و آبادانی شهرمان استفاده کنیم.

او تاکید کرد: با عملی‌شدن اقدامات ذکر شده چهره مدیریتی پسماند در شهر ارومیه تغییر کرده و شهروندان نیز به طور ملموس این تغییرات را احساس خواهند کرد  و از شهروندان درخواست داریم کماکان ما را در نیل به اهدافمان یاری کنند زیرا نیازمند مشارکتشان هستیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از صدور کارت شناسایی برای پاکبانان خبر داد و گفت: پاکبانان به سبب شغلشان گاه تا پاسی از شب و یا نیمه‌های شب مشغول به فعالیت هستند که وجود کارت شناسایی می‌تواند در شناخت آنها برای نیروهای انتظامی و اجتناب از سواستفاده از لباس پاکبانی سودمند باشد، لذا سازمان قصد دارد کارت شناسایی را بدین منظور صادر کند.

گفتنی است ؛ موضوع احداث و ایجاد کارخانه کمپوست شهرداری ارومیه از حدود ۲۰ سال پیش در جریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست