اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت فرهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارها و مشارکت دادن خیران بکار خواهیم بست تا مدرسه‌های جدیدی جایگزین ۳۹۹ مدرسه کانکسی در استان شود.

یاسر رهبردین روز سه‌شنبه در آیین کلنگ زنی یک مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای “گوگ‌تپه” از توابع بخش مرکزی میاندوآب گفت: متوسط سرانه فضای آموزشی در کشور ۵.۱۸ متربع به ازای هر دانش‌آموز است که در استان، این شاخص پایین تر از این میزان است

رهبردین ادامه داد: برای رسیدن به شاخص کشوری با روحیه مطالبه گری برای اخذ اعتبارات از وزارتخانه‌های متولی وارد میدان عمل شده ایم.

او با بیان اینکه دولت تلاش و عزم راسخی برای تقویت نهضت مدرسه سازی دارد، افزود: همچنین مقام عالی استان‌ نیز بر نوسازی مدارس و جمع آوری مدارس کانکسی در استان تاکید زیادی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در دهه فجر امسال با بهره‌برداری از ۱۶۸ کلاس درس، تعداد کلاس‌های درس افتتاح شده در سال‌جاری به ۳۰۳ برای بهره‌مندی ۱۰ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در آذربایجان غربی خواهد رسید.

رهبردین افزود: همچنین ۵۱۱ کلاس درس نیز در مراحل پایانی ساخت است که امید می‌رود تا آغاز سال تحصیلی آینده به بهره برداری برسد.

او بیان کرد: تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارها و مشارکت دادن خیران بکار خواهیم بست تا مدرسه‌های جدیدی جایگزین ۳۹۹ مدرسه کانکسی در استان شود.

سرپرست معاون عمرانی استاندار گفت: در همین راستا جمع آوری ۱۲۰ مدرسه کانکسی دارای بیش از ۲۰ دانش آموز در اولویت است که با تامین اعتبارات لازم و همکاری خیران و اداره‌کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان در کمترین زمان ممکن محقق خواهد شد.

در این آیین کلنگ‌ ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای گوگ‌تپه” میاندوآب در ۴۰۰ مترمربع فضا با مشارکت خیر نیک اندیش “حاج کاظم سیدی” و نظارت “مژگان سیدی” به زمین زده شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی به همراه برخی مدیران کل استانداری و مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان روز سه‌شنبه به منظور شرکت در آیین افتتاح متمرکز ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی با ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس در سراسر کشور با حضور ویدیو کنفرانسی معاون اول رئیس جمهوری به میاندوآب سفر کرده بود.

در این آیین مدرسه شبانه روزی دخترانه “بابا پیام” میاندوآب با هزار و ۲۳۷ مترمربع فضای آموزشی و هزار و   ۶۹۹ متربع فضای خوابگاهی با هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست