اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات بین‌المللی تنیس در رده سنی جوانان «جونیور» از یک خرداد در ارومیه برگزار می‌شود و در این مسابقات تا به امروز بیش از ۱۰۰ تنیسور از کشورهای مختلف ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدطاهر صمدیان افزود: مسابقات بین المللی گرید ۵ تنیس جوانان دختر و پسر زیر ۱۸ سال (ITF) در ارومیه و از روز یک خردادماه آغاز خواهدشد.

وی گفت: در این رقابت‌ها تنیسورهایی از کشورهای مصر، ترکیه، ژاپن، کره‌جنوبی، فرانسه، قطر و از قاره‌های مختلف ثبت‌نام کرده‌اند.

رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی ادامه داد: این رقابت‌ها در  ۲ مجموعه شهیدباکری و تختی برگزار می‌شود و هیات تمام تلاش خود را برای تجهیز و آماده‌سازی کامل زیرساخت‌ها انجام می‌دهد ضمن اینکه زمین‌ها استاندارد لازم برای میزبانی را دارا و کارشناسان فدراسیون نیز آنها را تایید کرده‌اند.

وی با قدردانی از تلاش استاندار آذربایجان‌غربی برای برگزاری این مسابقات و اخذ میزبانی گفت: برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات، از ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف درخواست همکاری داریم.

صمدیان اضافه کرد: مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات از ستاد ملی کرونا اخذ شده است.

صمدیان درخصوص زمان ثبت‌نام تنیسورها و جوایز مسابقات نیز گفت: تا سه روز آینده امکان ثبت نام وجود دارد و با توجه به قوانین، جوایز رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و دوبل بصورت اهدای کاپ خواهدبود.

تنیسورهای زیر ۱۸ سال در نخستین رویداد بین‌المللی سال جاری در قالب مسابقات تور جهانی در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره دختران و پسران از اول تا هشتم خردادماه در ارومیه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دوره گذشته رقابت‌های تنیس زیر ۱۸ سال به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست