اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: تلاش فدراسیون برای حضور قشر بیماران خاص و پیوند اعضا در میادین ورزشی و ایجاد نشاط و امید است.

زهره مرزوقی در مجمع عمومی انتخاباتی هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی استان آذربایجان‌غربی با حضور اعضا و رای کامل به “بهزاد محمودیان” به عنوان رئیس جدید هیات استان بودیم که با این اتفاق انتظار داریم شاهد وقوع اتفاقات خوب و ایجاد شرایط مناسب برای ورزشکاران این قشر باشیم.

وی نظر و هدف فدراسیون را افزایش تعداد ورزشکاران و گسترش جامعه آماری عنوان و خاطر نشان کرد: تلاش داریم با افزایش ورزشکاران، با یک برنامه‌ریزی مناسب، شاهد شادی، نشاط، تلاش و امید برای این قشر باشیم و زمینه را برای از بین بردن یاس، ناامیدی و انزوا در بین این جامعه در کشور باشیم من اینکه حضور این قشر از جامعه در میادین ورزشی و حضور آنها در اجتماع هدف اصلی فدراسیون است.

مرزوقی گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته فدراسیون هم اکنون حدود ۹ هزار نفر است و با توجه به رایگان بودن حضور در مسابقات و ارائه کمک برای ایجاد شرایط توام با شور و نشاط را برای این ورزشکاران هستیم.

مرزوقی با تمجید از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در حمایت از ورزشکاران رشته‌های مختلف و توجه به هیات‌های ورزشی اظهار کرد: انتظار کمک و همکاری با این هیات در راستای فعالیت‌ها هستیم و فدراسیون نیز حاضر است در زمینه برگزاری دوره‌های مربیگری و اعطای میزبانی مسابقات مختلف همکاری و حمایت لازم را داشته باشد.

وی افزود: بزودی برنامه مسابقات کشوری از جمله مسابقات ورزشکاران بیماران دیابتی به استان‌ها ابلاغ خواهدشد.

او در خصوص همکاری با وزارت بهداشت نیز گفت:تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت بهداشت در راستای حمایت از ورزشکاران این فدراسیون بسته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نگاه ویژه‌ای به هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان دارد..

سجاد بیرامی با اشاره به تلاش ورزشکاران هیات بیماران خاص و پیوند اعضا برای حضور در میادین ورزشی اظهار داشت: با انتخاب رئیس هیات استان و شناختی که از اعضای این هیات داریم، شاهد اتفاقات خوب و فعالیت‌های قابل توجهی در این هیات خواهیم بود.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان، آماده همکاری در برنامه ریزی برای حضور ورزشکاران این هیات در سالن‌های ورزشی و اختصاص زمان برای این هیات هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر فعال شدن این هیات در سراسر استان و ثبت و شناسایی ورزشکاران در برنامه‌های این هیات تاکید کرد و اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نگاه ویژه‌ای به هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان دارد.

زهره مرزوقی سرپرست فدراسیون نیز اظهار کرد: هدف مهم فدراسیون، توسعه آماری این رشته و افزایش تعداد ورزشکاران است که بتوانیم ایجاد امید و انگیزه در بین آنها را بیش از پیش افزون کنیم.

وی اضافه کرد: خدمت به معلولین و جانبازان و بیماران خاص بسیار خیرخواهانه و نیکوکارانه است و تلاش ما حضور این قشر از جامعه در میادین ورزشی است.

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌غربی با حضور مرزوقی سرپرست فدراسیون و سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد و بهزاد محمودیان با کسب حداکثر آرا برای چهارسال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست