اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ارزیابی های انجام گرفته در خصوص وضعیت شاخص های اجتماعی و امنیتی و ارتقای شاخص های استان در این حوزه ها تصریح کرد: آذربایجان غربی به مدد تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی مردم جزو پنج استان امن کشور بشمار می رود.

محمدمهدی شهریاری در دیدار رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی با اشاره به موقعیت ویژه استان و همجواری با سه کشور، امنیت موجود را فرصتی ارزنده برشمرد و افزود: بستر فراهم شده به مدد تلاش دستگاه های متولی باعث شده تا علاقمندی برای سرمایه گذاری در این استان افزایش یابد.

او با بیان اینکه بهبود زیر ساخت ها در حوزه زندان ها برای اقدامات تربیتی و تامینی در دستور کار استان قرار دارد افزود: توجه به خانواده زندانیان باید بطور جدی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی نیز در این دیدار با تاکید بر الگوی زندانبانی اسلامی که زندانی عائله تحت تکفل حکومت است و می بایست دائما تحت رصد و کنترل در چرخه اصلاح و تربیت باشد گفت: پایش و غربالگری زندانیان در این راستا در دستور کار قرار دارد.

محمدمهدی حاجی محمدی از نگاه ویژه دولت به تامین زیرساخت های لازم قدردانی کرد و گفت: رافت اسلامی یکی از ارکان عدالت در دستگاه قضایی کشور است و وقتی کسی خطایی می‌کند باید تاوان آن را بدهد، اما می‌توان زندان را به عنوان یک داروی تلخ جهت مداوای بیماری و یا دوربرگردانی برای بازگشت از خطا دانست، در این صورت زندان به عنوان نقطه‌ای برای اصلاح روش و بازسازی آینده خواهد بود.

رئیس سازمان زندانهای کشور توجه به اشتغال زندانیان را از جمله برنامه های جدی این سازمان برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست