اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی در پنجمین جلسه ستاد  فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت : هدف از واگذاری پروژه ها کوچک سازی دولت است ولی متأسفانه همیشه در اجرا با موانع روبرو می شویم.

محمد مهدی شهریاری افزود : در کشور و استان ما موضوع واگذاری به درستی واگذار نشده است و الان با چالش های اساسی درگیر هستیم.

وی ادامه داد : خیلی از پروژه ها در گذشته ها بصورت رانتی واگذار شده و به همین خاطر به نتیجه نرسیده است و در حال حاضر مدیران دستگاه ها را با چالش و مشکل مواجه کرده است.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد : با توجه به مشکلات پیش رو و کوچک سازی دولت مجبور به واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی هستیم و از مدیران انتظار می رود در این مسیر خودشان پیشگام باشند.

شهریاری تصریح کرد : الان در حال حاضر ۱۶۰۰ پروژه عمرانی برای واگذاری به بخش خصوصی در استان داریم که هم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و هم دستگاه‌های اجرایی کمک کنند تا این مسیر به سهولت انجام گیرد.

ناصر حضرتی پر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر جلسه هم گزارشی از آخرین وضعیت روند واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی ارائه کرد.

رسول اکبری مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان هم در این جلسه گزارش از فعالیت های انجامی شرکتش در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست